FED kage.. Fødeselsdag idag...

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
24. april 2010, kl. 19:49

Latifa mors baby, mors pige, mors Queen, mors prinsesse ;)

Abdi og jeg har holdt fødselsdag i dag, bare en bette en Gemalen blev 1 år ældre den 18 april og jeg bliver d. 1 maj

Havde bestilt en kage ved Ida til Abdi (fra Latifa) og den var bare nam nam god, og pæn - så en masse ROS TIL DIG, IDA og TAK

Vi har haft en skide hyggelig dag - og gode gaver.. Så wup wup skal sgu ud at shoppe lidt imorgen

- Latifa kan ta 2 skridt alene nu, så det går frem af ellers KRAVLER hun op på ALT borde, stole osv. eller gemmer sig, smækker med dører.. jo jo der sker en masse, hun har fut i røven..

God lørdag aften tøser

24. april 2010, kl. 19:52

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):
24. april 2010, kl. 19:56

nå ja vi skulle til at ha nem aftensmad med grill kylling og pomfritter.. Jeg var gået i køkkenet 2 sek.. Da jeg kom igen havde Latifa så fået fat på Mayo.. haha FUCK hun blev sur da jeg tog det fra hende

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):
24. april 2010, kl. 21:16
online ooo

Denne profil har Foto Garanti

Haha, hvor er hun skøn at se på. Der er ingen der skal tage hendes mayonnaise fra hende!

Hvor er det en fed kage Latifa lige har fået rørt sammen til far. Sikke et talent

Kram Metha.

25. april 2010, kl. 10:51
Bianca 24.09-07 Celina 22.05-09

Åg gud, hvor er hun herlig! Det ser ud til at have været en skøn fest

25. april 2010, kl. 11:39

En stolt mor til 2

Ser ud til at I har hygget jer.

Hvor er hun bare sød, ja de kære børn og deres mayo......den skal man ikk tage fra dem.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+