" Ændring i menstruation,"
hej, lisbeht
håber du kan hjælpe jeg er 21,
min krop er begyndt at opføre sig mærkeliig, min mens kommer ca som den skal, eller det vil sige, den kommer i hvertflad a men nået, denne gang da jeg skulle have mens, kom det 2dage senere men ikk mens "kun" brun udflåd i 5 dage og det var det.
mine bryster er blevet ømme som om der er knuder inden i dem, har taget test (5 stk) og den sidste igår, en uge efter det brunliges første dag, har en klump i halsen konstant, var til læge i tirsdags og få taget prøver og han mærked på mig og så det følgte som om jeg havde æggeløsning, det giver ingen mening.
skal ringe om mine svar idag og nervøs for hva der er galt me min krop, har du nogle ting som det kan være, er min krop gået i pubateen igen ?? og kan den det
er træt konstant
-den forvirrede..
Lisbeths svar
Hej med dig!
Nej du er ikke gået i puberteten igen, dog lyder det som om der er ubalance i dine hormoner, som giver dig de der mærkelige menstruationer.
Det kan være forskellige ting.
Du kan have en infektion i underlivet, det kan godt give de symptomer du beskriver. Når du fortæller du var øm i siden når der blev trykket, så kan der også sidde en lille væske fyldt blære på æggestokken. den kan give smerter og det brune udflåd.
Lægen har formentlig både taget blodprøver og lavet en podning for infektion?
Du kan også være gravid selvom prøven er negativ, dog vil den så hurtigt ændre sig, hvis du er gravid.
Afhængigt af hvad prøverne viser, så bed om en hensvining til en gynækolog, for at du kan blve beroliget om at alt er i orden.
Stress og bekymringer kan også påvirke menstruationen.
Nu håber jeg du får de svar du kan bruge og så pas godt på dig selv.
Varme hilsne r
lisbeth Jess
.
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk