Opret gratis profil  

Hvordan føles veer? :)

Visninger: 14.098   Svar: 18

12 »

Ja er næsten nødt til at spørge hehe - er 38+4 uger henne, har termin søndag i næste uge - så er nok lidt meget opmærksom på min krop hele tiden lige nu Kan jo ske når som helst hihi.

Jeg har i nat og forrige nat, haft nogle timer hvor jeg ikke kunne sove. Den ene nat tror jeg det var pga lidt plukveer og generelt svært ved at finde god stilling at sove i. I nat var lillemanden i maven simpelthen så aktiv at jeg ikke kunne falde i søvn fra det

Men den nat hvor jeg TROR jeg oplevede plukveer, lå jeg og tænkte lidt på hvordan rigtige veer føles - kan det beskrives?

Glæder mig til der snart skal ske nooget, vil ha ham ud til os

ikke online B&J

Profilbillede for B&J Denne profil er Moderator Denne profil har Foto Garanti
37 lodder
minus 73kg :D + med elevplads pr 1 august

Beskrives jeg ville sige nej for smerten og følelsen af det er så forskelligt fra kvinde til kvinde... for mine startede bare BANG!! også var de der gjorde meget meget meget ondt og forsat til min lille dreng kom ud... jeg ville ønske jeg ville ha fået en blid start af dem som nogle får... og tit skræmmer det andre ved af fortælle hvordan andre har det men hus det er slet ikke sikkert du får så ondt men hvem ved det er kun dig der finder ud af det og stort tillykke det er jo snart

Kvindemin

Beskrives - hmm det er svært. Men man er IKKE i tvivl når man for dem.
Nej tror næppe jeg kan beskrive disse smerter. Smiler sødt, ikke for at gøre dig ræd - men det er vidst sandheden.

Knus

Profilbillede for Skouboe
15 lodder
http://small-ne edles.blogspot. com/

Når du ikke kan tænke 2 sammenhængende tanker mens det står på, så har du en ve...

Dictes mor

Jeg vil nu sige, at jeg var lidt i tvivl da de startede, men meget hurtigt blev jeg klar over hvad det var, men mine startede også ret svagt, sådan som menustrationssmerter, men det forskel for plukveer, så var det meget præcist de kom, og det var det, der gjorde mig sikker, for egentlig gjorde de ikke så ondt igen til at starte med, men jeg vil sige, at de steg jo ret hurtigt i styrke, og så er man da slet ikke i tvivl, for det gør avs

Jeg havde det også ligesom dig op til fødslen, man går og mærker efter hele tiden og tænker, hele tiden på om det nu kan være optakt til noget, da især når man er så tæt på som du

Held og lykke og jeg håber, at der snart sker noget.

Skouboe skriver:

Når du ikke kan tænke 2 sammenhængende tanker mens det står på, så har du en ve...

Jesus...

Majastina skriver:

Jeg vil nu sige, at jeg var lidt i tvivl da de startede, men meget hurtigt blev jeg klar over hvad det var, men mine startede også ret svagt, sådan som menustrationssmerter, men det forskel for plukveer, så var det meget præcist de kom, og det var det, der gjorde mig sikker, for egentlig gjorde de ikke så ondt igen til at starte med, men jeg vil sige, at de steg jo ret hurtigt i styrke, og så er man da slet ikke i tvivl, for det gør avs

Jeg havde det også ligesom dig op til fødslen, man går og mærker efter hele tiden og tænker, hele tiden på om det nu kan være optakt til noget, da især når man er så tæt på som du

Held og lykke og jeg håber, at der snart sker noget.

Tak for det det er også det jeg får at vide - man er ikke i tvivl når veer starter. Men var alligevel nysgerrig for hvordan det kan føles - selvom jeg godt ved det føles forskelligt hos kvinder

Jeg tror ikke jeg har haft så mange plukveer, nok derfor jeg også er usikker Eller også så ved jeg ikke rigtig at det har været plukveer med sikkerhed det jeg har haft. Men noget tror jeg der har været.

Har bla været lidt overrasket over nogle små "jag" / "niv" bagpå lige over halebenet som jeg har haft et par gange den sidste uges tid. Måske det også er en plukveer

bliver spændende hvornår der sker noget - glæder mig jo sådan ss

Det forunderlige ved veer er at det bliver dit livs smerte, men også noget du glemmer lynende hurtigt.

Når du ligger med veerne, så vil du nok tænke: Veer, jeg glemmer sQ da aldrig hvordan sådan en føles, men ak jo det gør man, for det skal man gøre for at få flere børn.

Jeg kan huske at det gjorde ondt, og det gjorde ondt i lænden, men hvordan det præcist føltes kan jeg ikke beskrive, for min hjerne/krop vil ikke tillade mig at huske det.

Og det var ikke for at skræmme dig, blot en forklaring på, hvorfor ingen præcist fortæller dig hvordan det føles

Profilbillede for LouiseVous
0 lodder
Gir den gas med at tegne My Little Pony på datterens væg;D
Maven bliver sten hård og tung, og det niver frygteligt omme i lænen og måske også foran- så det en ve. Men bare rolig- du er ikke i tvivl;o)

En presseve er samme slags ve, men imens veen står på kan man ikke lade være at presse som en gal ;o)
Til salg:

Jeg oplevede veer som menstruations smerter. 1. gang var det ej heller værre end mine normalt kraftige mens. smerter, dette fra start til presseveer. Her 2. gang gjorde det mere ondt, men bestemt ik noget der har skræmt mig. På en skala fra 1-10 1. gang 3-4 og 2. gang 6-7.

1. gang vågnede jeg lidt over midnat og tænkte nå nej ikke mens nu midt  om natten. I det samme slog det mig nå nej det er måske veer. Man kan altså godt være i tvivl når man ik har prøvet det før og mange mener det gør pokkers ondt og det ik gør.

Held og lyke med fødslen og tiden bagefter. Glæder mig til at høre hvordan det er gået

12 »
Gå til kategorien "Graviditet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333