Blev så rørt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Jeg havde hentet dig MED DET SAMME, hvis du havde ringet!!!!

-Vidste de godt du er gravid? -For hvis de gjorde det så synes jeg simpelthen det er dårlig pli, at servere retter der er NO GO, for gravide.... (Men er de ikke en ældre flok, som IKKE ved at der faktisk er en del man ikke bør spise..... for det spiste vi da vi var gravide, og vores børn har IKKE tage skade)

Puhada, så er der dælme langt til Faarborg.... Håber snart det vender for dig.

jo de er en ældre flok, men come on! der var også kun en velkomstdrink MED alkohol til mig så sad jeg der og åd flute hele aftenen og så gik min ene niece (der altså er voksen) i køkkenet og spurgte om vi kunne få is ligesom børnene, så det fik jeg også, men jeg var dælme sulten da jeg gik i seng

idag har været første dag helt uden opkast, HURRA! det er så fantastisk!!

og taaaaaak fordi du ville have hentet mig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jo de er en ældre flok, men come on! der var også kun en velkomstdrink MED alkohol til mig så sad jeg der og åd flute hele aftenen og så gik min ene niece (der altså er voksen) i køkkenet og spurgte om vi kunne få is ligesom børnene, så det fik jeg også, men jeg var dælme sulten da jeg gik i seng

idag har været første dag helt uden opkast, HURRA! det er så fantastisk!!

og taaaaaak fordi du ville have hentet mig!!!

Jeg have hentet dig og medbragt en KÆMPE madpakke!!!

Kan godt forstå du var var arrig..... -Og som gravid er bare et + at spise, især når man lider af kvalme, ellers går det helt galt. (det gjorde det i hvert fald for mig)

Ej hvor SKØNT, at de kvalmefjende ikke har været på besøg idag... X for du ikke ser det grumme ansigt igen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.