Blev så rørt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Dictes mor

Er der nogen af jer der så dokumentaren igår på DR2 om de to naboer, som var blevet uvenner. Der er tale om to gedigne vestjyder, og som I ved, så er vestjyder jo ikke ligefrem nogen som har følelserne uden på tøjet. Den ene af de to nabo var far til ham som lavede dokumentaren. Så spørger drengen ham om, hvad der var det største han nogensinde havde oplevet. Så bliver manden helt stille, og siger, at det vil han ikke sige, så knækker stemmen og han får tårer i øjnene, og så siger han til sin søn, at det var da han blev født, og så knækker stemmen helt og tårerne triller.

Hold da op, det rørte mig helt ind i hjertet... Pyt skidt med hvad dokumentaren handler om, men hold da op, hvor var det rørende at se, hvor bevæget han blev. Der er ikke noget mere rørende end mænd, som ellers aldrig viser følelser, og så pludselig bliver helt bevægede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

oo

åh!

jeg havde sådan en oplevelse her i weekenden. vi var i Hanstholm til familiefest i Sørens familie og de er jo MEGA nordjyder hele bundtet og holder alting indenfor vesten og når noget "bare er dejligt" så svarer det til at jeg som københavner tudbrøler af glæde nåh men Sørens storebror, som er 49, blev ved at kigge på mig med store våde øjne og sige "tillykke, tillykke med omstændighederne" - og han havde altså fået nyheden at vide for flere uger siden jeg blev helt rørt over at se hvor rørt han var ved tanken om, at hans lillebror skal være far

Anmeld

17. marts 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

åh!

jeg havde sådan en oplevelse her i weekenden. vi var i Hanstholm til familiefest i Sørens familie og de er jo MEGA nordjyder hele bundtet og holder alting indenfor vesten og når noget "bare er dejligt" så svarer det til at jeg som københavner tudbrøler af glæde nåh men Sørens storebror, som er 49, blev ved at kigge på mig med store våde øjne og sige "tillykke, tillykke med omstændighederne" - og han havde altså fået nyheden at vide for flere uger siden jeg blev helt rørt over at se hvor rørt han var ved tanken om, at hans lillebror skal være far

Jamen det er jo helt vildt sådan en oplevelse! Hold da op. Min familie er jo også københavnere hele bundtet, så det betyder, at vi har meget let til tårer, og så er det jo bare endnu mere rørende, når man så møder nogle, der bliver så glade som din svoger, det er da rørende uden lige.

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

åh!

"det var da også dejligt," at svoger var så rørt over I skal være Moar og far.

Hehe, kom til at grine over, hvordan du betegner os....NORDJYDER.

Anmeld

17. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

"det var da også dejligt," at svoger var så rørt over I skal være Moar og far.

Hehe, kom til at grine over, hvordan du betegner os....NORDJYDER.

jamen i er altså også et MÆRKELIGT folkefærd

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen i er altså også et MÆRKELIGT folkefærd

Mærkelig.... *FNIS* Mærkelige dejlige, mærkelige skønne, <3 U 2.

Anmeld

17. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Mærkelig.... *FNIS* Mærkelige dejlige, mærkelige skønne, <3 U 2.

men seriøst - det var en helvedes tur og jeg tænkte SÅ mange gange, at NU ringer jeg til Trine og sir hun skal hente mig!!! jeg havde det såååå dårligt og der var sådan en ubehagelig stemning til festen - nåhjo og så var maden en kavalkade af ting man ikke må spise når man er gravid det var så skrækkeligt. og fem timer i bil ud og hjem med MEGA kvalme jeg har brækket mig på hvert eneste offentlige toilet mellem Hanstholm Hotel og Faaborg

- og så fik vi også lige at vide, at "dåben er grundstenen i en god dansk opdragelse", da de hørte vi ikke ville have barnet døbt...hold nu op mand! det var bare for meget til sidst og jeg var bare ALT for langt væk hjemmefra

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

åh!

Nåååh....hvor sødt!!! Jeg er altså også vestjyde af oprindelse...måske syd-vestjyde, så da!!!! Det kan godt være, at den gamle generation er sådan, men det er de unge ikke så slemme. Ikke der hvor jeg kommer fra. Måske er nord-vestjyderne anderledes..?? Snøft....synes da nok vi kan tude også, ha ha ha!!! 

Jeg så ikke dokumentaren, men den lyder god. Og det samme gør din egen historie. Det er generelt altid rart, når folk viser følelserne - især fra dem, som man ikke venter det skal komme fra 

God dag til jer -

Knus fra mig, som synes sgu jeg har lidt mange plukveer...hmmm!!!

Anmeld

17. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

åh!

nååååååååååårh... det var kært!

det er også en stor stor ting!

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

men seriøst - det var en helvedes tur og jeg tænkte SÅ mange gange, at NU ringer jeg til Trine og sir hun skal hente mig!!! jeg havde det såååå dårligt og der var sådan en ubehagelig stemning til festen - nåhjo og så var maden en kavalkade af ting man ikke må spise når man er gravid det var så skrækkeligt. og fem timer i bil ud og hjem med MEGA kvalme jeg har brækket mig på hvert eneste offentlige toilet mellem Hanstholm Hotel og Faaborg

- og så fik vi også lige at vide, at "dåben er grundstenen i en god dansk opdragelse", da de hørte vi ikke ville have barnet døbt...hold nu op mand! det var bare for meget til sidst og jeg var bare ALT for langt væk hjemmefra

Jeg havde hentet dig MED DET SAMME, hvis du havde ringet!!!!

-Vidste de godt du er gravid? -For hvis de gjorde det så synes jeg simpelthen det er dårlig pli, at servere retter der er NO GO, for gravide.... (Men er de ikke en ældre flok, som IKKE ved at der faktisk er en del man ikke bør spise..... for det spiste vi da vi var gravide, og vores børn har IKKE tage skade)

Puhada, så er der dælme langt til Faarborg.... Håber snart det vender for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.