Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Debatten på Baby » Ordet er frit » Fri billetter til babymesse i kbh?

Tilbage til emne-oversigten

17. marts 2010, kl. 11:20

Er der nogen som har set fri billetter til babymessen i kbh d. 24-25 april nogen steder? eller er det for tidligt endnu?

17. marts 2010, kl. 12:48
ikke online Low

Denne profil har Foto Garanti
Jeg elsker min smukke søn som kom til verden den 1 juli :)
Käte skriver:

Er der nogen som har set fri billetter til babymessen i kbh d. 24-25 april nogen steder? eller er det for tidligt endnu?

Hvor bliver det holdt?

17. marts 2010, kl. 13:00

Hejsa,

Babymessen ville jeg utrolig gerne med til. Som kommende mor kunne det være inspirerende at komme derind.

Du skriver om fribilletter... plejer man at kunne få fribilletter til dette?

Knus fra Maria

17. marts 2010, kl. 13:54

Low skriver:

Hvor bliver det holdt?

her er et link du kan kigge nærmere på

http://www.babymessen.com/

17. marts 2010, kl. 13:55

emma12345 skriver:

Hejsa,

Babymessen ville jeg utrolig gerne med til. Som kommende mor kunne det være inspirerende at komme derind.

Du skriver om fribilletter... plejer man at kunne få fribilletter til dette?

Knus fra Maria

Der har tidligere været fri billetter i mener det var i bladet "vores børn" det var et af de der mor/baby blade.

17. marts 2010, kl. 14:12

ok link vil jeg da helt klart kigge på og vedr. bladet så vil jeg da holde godt øje med de fribilletter

Tak for hjælpen

17. marts 2010, kl. 14:24

emma12345 skriver:

ok link vil jeg da helt klart kigge på og vedr. bladet så vil jeg da holde godt øje med de fribilletter

Tak for hjælpen

Det var så lidt

21. april 2010, kl. 14:31

Hej alle

Jeg kender desværre ingen steder med gratis billetter, men her er 2 for 1´s pris:
http://voresborn.dk/gravid/5756-vind-billetter-til-baby-a-smabornsmessen

Håber det kan gavne nogle?

// C

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
 Tilbage til emne-oversigten
TheLittlePeople.dk
TheLittlePeople.dk

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Fri billetter til babymesse i kbh? fra Ordet er frit