Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
17. marts 2010, kl. 09:24

Me, My Man and our A-team

Sidst jeg gik på barsel fulgtes jeg noget af tiden med min mands søster, som fik en dreng 6 måneder efter at jeg havde fået Anton...

Jeg har nok presset lidt for at de snart skulle have en til...

OG det skal de... den 22. september er hun sat til, så vi kommer igen til at nyde sommer og barsel sammen...

Er helt igennem glad, glad, glad

Majken 24+5

17. marts 2010, kl. 09:27

Det kan jeg godt forstå. Jeg venter min første og har termin d. 3/9. Min veninde gennem 15 år venter sin nr. 2 og har termin d. 14/9. Så det synes jeg er helt fantastisk

17. marts 2010, kl. 09:32
har fået job :-)
trine3112 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg venter min første og har termin d. 3/9. Min veninde gennem 15 år venter sin nr. 2 og har termin d. 14/9. Så det synes jeg er helt fantastisk

Det er da klasse planlægning

17. marts 2010, kl. 09:55

fridag og frisør besøg imorgen :-)

nej hvor dejligt. min ene veninde fik en søn kun en uge efter mig, og min anden veninde fik en datter 6 mdr efter....så det har bare været skønt at ku dele alle glæder og bekymringer.

17. marts 2010, kl. 10:02
LotteGabriella skriver:

Det er da klasse planlægning

Ja ik? Hvad endnu bedre er, så går min mor på efterløn ugen inden min termin  Og det sjoveste er at min graviditet ikke er planlagt

17. marts 2010, kl. 11:27
trine3112 skriver:

Ja ik? Hvad endnu bedre er, så går min mor på efterløn ugen inden min termin  Og det sjoveste er at min graviditet ikke er planlagt

hehe mange gange så kan man sgu heller ikke planlægge sig ud af alt ting...vores dejlige datter var heller ikke helt planlagt

17. marts 2010, kl. 11:42

Marcus min elskling <3
LotteGabriella skriver:

hehe mange gange så kan man sgu heller ikke planlægge sig ud af alt ting...vores dejlige datter var heller ikke helt planlagt

Hurra for Uplanlagte unger, som er elsket af hele vores hjerte og vi laver det aldrig om

Jeg har også en veninde som fødte en søn tre dage efter min marcus var kommet til verden. sjovt nok, så havde hun termin først og jeg havde ca 10 dage senere... Men ud kom de... Det var slet ikke planlagt....

Kram Betina
17. marts 2010, kl. 11:44
BetinaMørk skriver:

Hurra for Uplanlagte unger, som er elsket af hele vores hjerte og vi laver det aldrig om

Jeg har også en veninde som fødte en søn tre dage efter min marcus var kommet til verden. sjovt nok, så havde hun termin først og jeg havde ca 10 dage senere... Men ud kom de... Det var slet ikke planlagt....

Kram Betina

hehe hvor heldige har vi lov til at være?!

ÅÅh elsker lillepigen over alt andet

Krammer Lotte

18. marts 2010, kl. 18:08

Me, My Man and our A-team

WUUUTTTT WUT nu har min veninde så også lige givet besked om at hun er gravid....

18. marts 2010, kl. 18:18

Denne profil har Foto Garanti
Så kom Anton:0) 27/03-2010
Macaab skriver:

Sidst jeg gik på barsel fulgtes jeg noget af tiden med min mands søster, som fik en dreng 6 måneder efter at jeg havde fået Anton...

Jeg har nok presset lidt for at de snart skulle have en til...

OG det skal de... den 22. september er hun sat til, så vi kommer igen til at nyde sommer og barsel sammen...

Er helt igennem glad, glad, glad

Majken 24+5

Det er da bare rigtig hyggeligt:0)

Min svigerinde og jeg har også fulgtes af, ja faktisk stjal hun ælene, min terminsdato her den 15/03-2010 og jeg venter stadig:0)

Desværre bor hun i Esbjerg og vi i Viborg, så det er ikke meget vi kommer til at rende hinanden i hælene, men hyggeligt er det alligevel:0)

Christina

40+3

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Flere babyer fra Ordet er frit