Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Jep det er en samsung...
Jep det er en samsung...
prøv at trykke på den der sjove returknap i midten og bagefter på tastatur... det virker nemlig på min... Jeg har godt nok ikke telmore, men skal også bruge kode til telefonsvaren...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver: Jeg er telmore kunde, og har en Samsung Corby.. Jeg har ingen problemer, og jeg tror faktisk heller ikke jeg skal indtaste kode...
Jeg er telmore kunde, og har en Samsung Corby.. Jeg har ingen problemer, og jeg tror faktisk heller ikke jeg skal indtaste kode...
Jeg har også samsung corby... Jeg skal vidst lige rode lidt mere med det...
MoarJ skriver: Jeg har også samsung corby... Jeg skal vidst lige rode lidt mere med det...
Det må du hellere..
Findusinde skriver: Det må du hellere..
Telefonsvare numre ved telmore, er de forskellige? eller er det det samme nummer alle telmore kunder har?
Klock skriver: prøv at trykke på den der sjove returknap i midten og bagefter på tastatur... det virker nemlig på min... Jeg har godt nok ikke telmore, men skal også bruge kode til telefonsvaren...
Det må jeg lige prøve... :)
MoarJ skriver: Telefonsvare numre ved telmore, er de forskellige? eller er det det samme nummer alle telmore kunder har?
Jeg tror umiddelbart det er det samme nummer..
Findusinde skriver: Jeg tror umiddelbart det er det samme nummer..
Har fået det løst... :) Takker for hjælpen....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128