Telmore - Kunder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki, men skal den kunne i hvert fald.

Var da bedre at få det lavet end at skulle have sin tlf svare af hvis man bruger det

Ja.. Nu ikke fordi vi bruger tlf svaren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

MTS

Inden det blev til Telmore så arbejdede jeg ved Cybercity og der kunde man finde en kode på hjemmesiden eller ringe ind og få koden til at slå det fra. Aner så ikke helt hvordan det var ved sonofon. Men prøv lige at ringe ind til dem, for de kan helt sikker hjælpe dig med at slå det fra.

Anmeld

17. marts 2010

Ox.

Jeg har telmore søde, men jeg skal ikke indtaste kode når jeg ringer til svaren? ...

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Jeg har telmore søde, men jeg skal ikke indtaste kode når jeg ringer til svaren? ...

Underligt at vi skal.. Hmm... Mener bare at vi skulle lave en kode første gang vi brugte tlf svaren, det er 2 år siden...

Anmeld

17. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg har også telmore. når du ringer til din tlf svarer fra din egen mobil skal du ikke trykke kode. Hvas du så skal det, kan du slå det fra ved at ringe der ind og sige det.

Under alle omstændigheder skal i da lige få kigget på den, jeg havde også tutch for noget tid siden, jeg kunne godt ringe til lægevagt osv, slå tastaturlås fra og taste de tal jeg skulle bruge. Det virker altså underligt at i ikke kan.

Anmeld

17. marts 2010

BK

MoarJ skriver:

Jer der der hos telmore - eller ved noget om det...

Kan man på en eller anden måde ikke slå sin tlf svare helt væk, så folk ikke kan lægge beskeder?

Problemet er, når vi ringer ind og skal lytte vores beskeder, kan vi ikke komme til det, med vores touch telefoner.. Vi kan på ingen måder komme til at taste vores kode ved tlf svaren...

Så er der nogen der ved om man kan slå den helt fra?

er det en samsung du har???

Anmeld

17. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Klock skriver:

Ja det er det hun har.

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Klock skriver:

Jep det er en samsung...

Anmeld

17. marts 2010

Findusinde

Jeg er telmore kunde, og har en Samsung Corby.. Jeg har ingen problemer, og jeg tror faktisk heller ikke jeg skal indtaste kode...

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

DatterMalou skriver:

jeg har også telmore. når du ringer til din tlf svarer fra din egen mobil skal du ikke trykke kode. Hvas du så skal det, kan du slå det fra ved at ringe der ind og sige det.

Under alle omstændigheder skal i da lige få kigget på den, jeg havde også tutch for noget tid siden, jeg kunne godt ringe til lægevagt osv, slå tastaturlås fra og taste de tal jeg skulle bruge. Det virker altså underligt at i ikke kan.

Måske jeg lige skal kigge nærmere på det... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.