Telmore - Kunder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Mira0911

Jer der der hos telmore - eller ved noget om det...

Kan man på en eller anden måde ikke slå sin tlf svare helt væk, så folk ikke kan lægge beskeder?

Problemet er, når vi ringer ind og skal lytte vores beskeder, kan vi ikke komme til det, med vores touch telefoner.. Vi kan på ingen måder komme til at taste vores kode ved tlf svaren...

Så er der nogen der ved om man kan slå den helt fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Kan man på en eller anden måde ikke slå sin tlf svare helt væk, så folk ikke kan lægge beskeder?

Problemet er, når vi ringer ind og skal lytte vores beskeder, kan vi ikke komme til det, med vores touch telefoner.. Vi kan på ingen måder komme til at taste vores kode ved tlf svaren...

Hvorfor kan i ikke det?

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

suanne85 skriver:

Hvorfor kan i ikke det?

Ved det faktisk ikke... Når vi er i opkaldet derinde og de beder om kode, og vi trykker på "tastatur" for at få tallene frem, sker der ingenting...

Anmeld

17. marts 2010

Bavianis

Jeg vil også gerne vide det - jeg synes det er så irriterende altid at skulle aflytte den tlf-svarer...

Anmeld

17. marts 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Ved det faktisk ikke... Når vi er i opkaldet derinde og de beder om kode, og vi trykker på "tastatur" for at få tallene frem, sker der ingenting...

Så skal i da have set på dem. For det skal den jo kunne. Ellers er der mange ting man ike kan. Lægevagt ber f.eks om cpr osv.

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

suanne85 skriver:

Så skal i da have set på dem. For det skal den jo kunne. Ellers er der mange ting man ike kan. Lægevagt ber f.eks om cpr osv.

Ja.. de andre vi havde, kunne man det heller ikke ved...

Anmeld

17. marts 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Ja.. de andre vi havde, kunne man det heller ikke ved...

Oki hvad tlf er det? Alle dem jeg kender der har kan da også mig selv

Anmeld

17. marts 2010

MoarJ skriver:

Du skal bare ringe ind til dem og bede dem om at slå den fra!

Men forstår ik helt det med koden? Det skal jeg ikke.. Jeg ringer bare op til  tlf. svaren og så kører det ellers bare.. Skal godt nok trykke  et tal hvis jeg  fx. vil  hører beskenden igen eller vil slette, gemme osv...

Stine 33+0

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki hvad tlf er det? Alle dem jeg kender der har kan da også mig selv

Den før var en Samsung S5230

Den vi har nu, er Samsung Corby

Anmeld

17. marts 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Den før var en Samsung S5230

Den vi har nu, er Samsung Corby

Oki, men skal den kunne i hvert fald.

Var da bedre at få det lavet end at skulle have sin tlf svare af hvis man bruger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.