Uheld til os lige for en gang skyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

hc=k

Nu kan det da snart ikke blive værre. Det er efter hånden mit motto. Jeg er rigtig godt træt af at det bare havler ned med uheld over mig og min lille familie

Denne gang er det mug/skimmelsvamp. Jeg opdagede noget i det ene hjørne af Kristophers værelse og slog alarm til en varmemester der gik rundt udenfor. Han kom ind og kiggede på det og sagde at han lige ville fjerne noget af tapetet for at se hvor slemt det stod til.  Hold da op lød det, hele vægen er pil rådden. Vi må ikke gå der ind og alle kristophers ting er blevet pakket ned. Jeg har det rigtig dårligt med at Kristopher har sovet i det i al den tid vi har boet her, men jeg er rigtigt glad for at det er blevet opdaget.
Nå men for at det ikke skal være løgn så har min kæreste opdaget at det ikke kun er Kristophers værelse, men også vores kontor og vores badeværelse der "Smittet". Vi må slet ikke være her og da slet ikke sove her, vi skal lukke alle rum ned hvor det er i og så ellers bare vente til der kommer en inspektør i dag kl 13.30 og tager målinger over hvor slemt det er.

Nu sidder jeg har og føler slet ikke at jeg har nogle steder at være og jeg er overhovedet ikke sikker på at jeg kommer til at bo her igen. Jeg vil rigtig gerne have at der snart bliver noget stabilitet for Kristopher, men der kommer bare heletiden noget i vejen så vi ikke kan slappe af her..

I nat sov vi hos min kærestes forældre så jeg er lige kommet herhjem igen og skal vente på at kl bliver 13.30, men jeg har allerede ondt i hovedet af at være her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Det er da frygteligt trælst for jer Men på den lyse side så bliver der jo gjort noget ved det med det samme. Håber at i hurtigt kan komme hjem og bo igen.

Anmeld

17. marts 2010

hc=k

Jamen det er simpelthen bare så hårdt at stå her og ikke vide om vi hører til eller ej..

Jeg  for at vi kan bo her igen..

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

I er da også uheldige....

Anmeld

17. marts 2010

hc=k

Ja det synes jeg også og jeg vil meget gerne snart se en ende på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.