P-Piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

LLN

Efter en p-pille pause på 7 år skal jeg igang igen, men hvilke skal jeg vælge.

Gerne nogle der gør min hud pænere, og ikke giver vægtøgning da jeg vejer rigeligt i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

mrsMary

Puha, jeg ville kraftigt overveje en anden løsning end p-piller! Vidste du, at det er et af de stærkeste medicintyper du kan tage? Hvis du har født, kan jeg anbefale en spiral uden hormoner i.

Jeg har brugt p-piller før, men går ALDRIG tilbage til dem! Da jeg skrottede dem lettede en tåge over mit hoved. pyha, min datter får dem aldrig...

ups, det løb vist lidt af med mig. Kan bare ikke forstå nogen frivilligt vil bruge det stads :-)

Jeg håber du finder din øsning ;-)

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

Jeg bruger novynette og har ikke taget på af dem eller noget.

Anmeld

16. marts 2010

B&J

Jeg bruger dem der hedder gestonette  eller det gjorde jeg regner stærkt med af hoppe tilbage på dem da de var super til mig

Anmeld

16. marts 2010

4kløver

suanne85 skriver:

jeg spøger lige.. hvad koster de? fik dem idag af lægen, men de er helt nye for mig

Og så fik en lige en besked af lægen jeg ikke havde mange år tilbage på p-piller Da jeg er ryger er det større chance for at få blod prop

Anmeld

16. marts 2010

Vidunderligeunger

suanne85 skriver:

også her... Eller mercilon som de hedder, men apoteket udleverede novynette.

Jeg synes dog jeg blev noget mere energisk og glad da jeg stoppede med dem, så jeg tror det bliver minipiller jeg skal have bagefter. Hvis jeg skal have noget... måske vi tager det som det kommer

Anmeld

16. marts 2010

Vidunderligeunger

4kløver skriver:

jeg spøger lige.. hvad koster de? fik dem idag af lægen, men de er helt nye for mig

Og så fik en lige en besked af lægen jeg ikke havde mange år tilbage på p-piller Da jeg er ryger er det større chance for at få blod prop

så stop med at ryg ej, det ved jeg godt ikke er let..

De koster alt mellem 80 og 120 kr hver 3. måned... 

Anmeld

16. marts 2010

4kløver

BlyViol skriver:

så stop med at ryg ej, det ved jeg godt ikke er let..

De koster alt mellem 80 og 120 kr hver 3. måned... 

tror at det er for sent.. men vis det ikke er ja så stopper jeg.. vaglte kun p-piller da jeg er træt af at bløde så meget og vil også gerne ha en baby til

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

4kløver skriver:

Mener det 129kr ca.

Ja fik jeg også afvide engang at det kan.

Jeg er så stoppet med at ryge, men ja er grænser for hvor længe man kan bruge dem

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

BlyViol skriver:

også her... Eller mercilon som de hedder, men apoteket udleverede novynette.

Jeg synes dog jeg blev noget mere energisk og glad da jeg stoppede med dem, så jeg tror det bliver minipiller jeg skal have bagefter. Hvis jeg skal have noget... måske vi tager det som det kommer

Jeg vil slet ikke kunne overhole at tage mini p på samme tid hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.