Gravidfoto i/nær kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Bare mig..

Jeg kunne vildt godt tænke mig et gravidfoto, evt med min kæreste her i slutningen af graviditeten.. I ved sådan et "nøgen"-foto..

Men er der nogen herinde der kender til en eller har hørt om en der er god i eller nær Kolding? Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er måske mest til hvis det er en dame der tager billederne hvis det skal være nøgenbilleder.

Det er ikke et krav, at de skal have en bix hvor de gør det, det kan også være noget privat..

Marikka 31+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Moma

Kan anbefale Lillian Fransson i Mazantigade i Kolding. Hun er rigtig dygtig.

Anmeld

16. marts 2010

Bare mig..

Moma skriver:

Kan anbefale Lillian Fransson i Mazantigade i Kolding. Hun er rigtig dygtig.

Jeg havde tænkt mig at gå derind en dag. For jeg bor på Fynsvej, men kender ikke rigtig noget til dem.. Kender du dem? - er hun dyr?

Anmeld

28. marts 2010

Moma

Hej,

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret, men har været på ferie. Jeg kender ikke hendes priser på graviditetsfotos. Jeg får taget månedsbilleder af min søn, det koster 195,- pr. måned.

Anmeld

28. marts 2010

Moma

Du kan også prøve Winblad fotografi (www.winblad-fotografi.dk), men det er en mand. Men han er billigere en Lillian Fransson. Åbner nyt atelier på Vejlevej 306 efter påskeferien.

Anmeld

28. marts 2010

Bare mig..

Moma skriver:

Du kan også prøve Winblad fotografi (www.winblad-fotografi.dk), men det er en mand. Men han er billigere en Lillian Fransson. Åbner nyt atelier på Vejlevej 306 efter påskeferien.

Årh det går nok.. Håber i havde en god ferie..

Jeg vil lige prøve og tjekke op på hende den første du nævnte.. Tusind tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.