Brug for hjælp - Xcapeboard i Aalborg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

MissAsaru

Min dreng har fødselsdag på fredag, og har i over et år nu ønsket sig et waveboard!

Det skal han have, men han bliver 5 og da jeg først i dag, har opdaget, at der kun er 2 hjul på, kan jeg godt se, det er for svært for ham. Men har så også opdaget, der er noget der hedder  Xcapeboardmed 3 og 4 hjul. Nu mangler jeg bare at vide hvor i Aalborg, der er en forhandler.

Er der nogen herinde, der ved det? Jeg ville være SÅ utrolig taknemmelig for et svar her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Klumpe-dumpe

MissAsaru skriver:

Min dreng har fødselsdag på fredag, og har i over et år nu ønsket sig et waveboard!

Det skal han have, men han bliver 5 og da jeg først i dag, har opdaget, at der kun er 2 hjul på, kan jeg godt se, det er for svært for ham. Men har så også opdaget, der er noget der hedder  Xcapeboardmed 3 og 4 hjul. Nu mangler jeg bare at vide hvor i Aalborg, der er en forhandler.

Er der nogen herinde, der ved det? Jeg ville være SÅ utrolig taknemmelig for et svar her

kan desværre ikke finde en forhandler i Aalborg når jeg googler...

Men måske denne gut kan hjælpe.

http://www.dba.dk/xcapeboard-billigt-xcapebo/id-64903756/

Anmeld

9. marts 2010

Sabina & Simone

Har også siddet og rodet og må også melde pas...

Men der er en hjemmeside hvor de skulle være rimelig hurtige til at levere... www.fedepriser.dk

Håber du får fat i et...

Anmeld

9. marts 2010

MissAsaru

Tak for jeres svar

Håber ogås jeg får fat på et - og håber virkelig der er en herinde, der lige ved, at der er og hvor henne af, man kan købe det i aalborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.