Ynk ynk.. Hun skar i mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

otlitrom

Har lige været på skadestuen med mit venstre øre.. Og er blevet skåret i! Av!!

Har haft en lille byld, der blev til en STOR én, som de nu har tømt ud.. Og Gud hvor gør det bare pisse ondt!! Plus at jeg er fuldstændig døv, og nu taler så højt som en gammel olde!!

Fik antibiotika-kur hos lægen i dag, men det blev bare værre og værre. Så tog på skadestuen. Og chop chop! Nu har jeg et øre fuld af vat og smerte!

Nå.. Ville ingenting.. bare være ynkelig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Diana...

Ej din stakkel det lyder bare ikke sjovt. Håber snart du slipper for den smerte og kan høre igen.

Rigtig god bedring 

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

puha det må altså ikke være sjovt... kan slet ikke det med at man skal skære i mig...

Håber det ikke gør ondt i morgen

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

Di. skriver:

Ej din stakkel det lyder bare ikke sjovt. Håber snart du slipper for den smerte og kan høre igen.

Rigtig god bedring 

Tak!

Jeg får nok alt deres vat og tingel-tangel ud af øret på mandag. Så jeg ser ikke frem til en uge som halv-døv.. Men sådan er det jo

Kan mærke pillerne virker nu, det er da altid noget

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

Sanne og Nicklas skriver:

puha det må altså ikke være sjovt... kan slet ikke det med at man skal skære i mig...

Håber det ikke gør ondt i morgen

Læser til sygeplejerske, så er ikke bange for de forskellige ting. Men det er liiidt mærkeligt, når man selv pludselig er patient!

Kan mærke at det allerede er bedre nu.. Håber bare jeg kan sove i nat

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

kitty skriver:

Læser til sygeplejerske, så er ikke bange for de forskellige ting. Men det er liiidt mærkeligt, når man selv pludselig er patient!

Kan mærke at det allerede er bedre nu.. Håber bare jeg kan sove i nat

uuuh jeg vil osse gerne læse den vej, men kan ikke have blød nåle og sådan ting.

og lige nu er jeg ved at kaste op ved synet af mere opkast så jeg overvejer meget om det stadig er den vej jeg skal gå

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

uuuh jeg vil osse gerne læse den vej, men kan ikke have blød nåle og sådan ting.

og lige nu er jeg ved at kaste op ved synet af mere opkast så jeg overvejer meget om det stadig er den vej jeg skal gå

Det er jo selvfølgelig svært at sige. Men jeg har selv altid haft et lidt akavet forhold til nåle... Men nu ser jeg det som et redskab. Noget der lindrer et eller andet... Jeg har fået et helt andet syn på det!

OPkast kan jeg stadig have svært med... Men generelt har jeg lagt det sarte fra mig.. Det kommer stille og rilig, i takt med de erfaringer man får.

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

kitty skriver:

Det er jo selvfølgelig svært at sige. Men jeg har selv altid haft et lidt akavet forhold til nåle... Men nu ser jeg det som et redskab. Noget der lindrer et eller andet... Jeg har fået et helt andet syn på det!

OPkast kan jeg stadig have svært med... Men generelt har jeg lagt det sarte fra mig.. Det kommer stille og rilig, i takt med de erfaringer man får.

tror jeg vil i tænke boksen vil rigtig gerne uddannes til sp men det vil tage mig 7 år fra nu af

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

tror jeg vil i tænke boksen vil rigtig gerne uddannes til sp men det vil tage mig 7 år fra nu af

Ja, det tager lang tid.. Først sygeplejersken, så praksis-erfaringen og derefter sp udd. Men jeg tror det er det værd. Har selv tænkt på det samme.. Men jeg ved det ikke. Der er så mange muligheder!!

Anmeld

9. marts 2010

Riksen

Årh, lidt medynk herfra. God bedring, søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.