Eva skriver:
Ja da...
jeg håber da i hvert fald at alle pædagoger er mødre som alle andre...jeg bliver i hvert fald aldrig en af de gogger der tror de ved bedst og ikke magter at forstå at det er forældrenes børn og dem der vælger hvad der er bedst for deres børn..så længe det ikke er omsorgssvigt og de magter at passe deres børn, så rager det ikke pædagogerne om det er franskbrød eller klidkiks der spises...men det er jo bare min personlige mening....og så ellers et hurra for Konrads nye børnehave som ikke har en kostpolitik og mener at fuldstændig afholdenhed omkring det usunde bare bevirker et modtryk i den anden ende så børnene som større virkelig går amok...i hvert fald så er det skønt at opleve en børnehave som mener og tror på at forældrene godt kan og er bedst til deres børn.
En anden ting er også at jeg tror det er sundt at have børn inden man begynder at læse...det giver ligesom en lidt anden forståelse for nogle ting...ikke sagt at man bliver en bedre pædagog, slet ikke...men man har bare et andet syn mange gange tror jeg..
Knus Eva..og undskyld min lange tale..
Det har du så sandelig ret i.
Min kære svigerinde er uddannet pædagog, og har desværre ikke fået børn endnu. Men tror også helt bestem hun ændre holding til nogle ting, når hun får børn..
Det er altid lettere at dømme eller rette, når man ikke selv står i det..
Åååå gud vores vuggestue har kost politik, total slik forbud (det er inkl. kage og andre sager som nærmer sig usundt)
Er ikk fanatisk, men stop fodre heller ikke mit barn med usunde ting, men en fastelavnstønde bestående kun af rosiner, er sku lidt tamt i min verden...
Anmeld