Jeg er super upædagogisk og politisk ukorrekt-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Andre der er med?? læs videre hvis I tør og vær klar på at forarges...

Mine unger har smagt is da de var under 6 mdr. Jeg har købt film og slik til dem for at have en rolig aften hvor jeg ikke orkede andet. Jeg har givet min søn penge med til mad, fordi jeg ikke havde energi til madpakke, jeg har ladet mine børn pjække hjemme med mig bare fordi vi havde brug for en dag i nattøj, jeg har i lange perioder givet dem pålægschokolademad til morgemad fordi de ikke ville have andet, jeg har ladet dem være længe oppe fordi vi hyggede selvom de burde sove, jeg har ladet dem spille computer i timevis og nydt freden selvom jeg burde stimulere og aktive dem, de har spillet spil der var for ældre børn og jeg NYDER når ikke de er hjemme og der er ro....og trods alt dette, så synes jeg at jeg er den bedste mor mine unger kunne have og måske netop fordi jeg bare er et menneske og ikke forventer det umulige af mig...

Så slagt mig og had mig...men jeg gør hvad jeg kan...

Hvad med Jer andre...please, fortæl mig at I også bare er mennesker...

Knus...

Ha haaa hvor er du skøn Eva:-) Super tråd!

Jeg kan sige allerede på forhånd at sådan en mor bliver jeg også - ellers var man sgu da heller ikke menneskelig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Vidunderligeunger

nu har jeg ikke børn men synes dette citat passer skide godt ind:

" ved første barn koger man sutten når den ryger på gulvet, ved andet barn skyller man den, ved tredje "børster" man den lidt af og ved nummer fire kommer den bare ind som den er"

nogen der har fem børn og kan fortsætte historien???

Anmeld

9. marts 2010

Bayze

Heidi. skriver:

Uhha, tør jeg.. 

Jeg køber engang imellem slik til pigerne når vi handler for at få dem til og holde mund.

Jeg har givet mine børn is da de var under 1 år, jeg farvede mit hår da jeg var gravid, jeg spiste minimum 5 cheeceburgere om ugen fra MAC D da jeg var gravid med Frederikke, jeg kan finde på at give mine børn cola light om morgenen fordi jeg selv drikker det, jeg tog alverdens medicin under begge mine graviditeter for at blive kvalmen kvit, jeg smører mine børn ind i creme med parabener, og de har minimum 5 chokolade kalender til jul...HVER..

Og den VÆRSTE..

Jeg ønsker tit pigerne hen hvor peberet gror, for jeg trænger bare til børnefri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hold kæft hvor er I sjove altså, jeg er ved at dø af grin:-) Og dejlig dejlig befriende - mere af det:-)

Men vil det så i øvrigt sige at jeg alligevel ikke behøver holde op med at drikke cola light til morgenmaden fordi jeg skal være mor (ups - hermed indrømmet at jeg har gjort det under graviditeteten:-))!?

Knus, Tina

Anmeld

9. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja, sikke en skøn tråd!!!

Jeg er bestemt heller ikke hys med den slags, mine unger må også gerne sidde foran computeren ind imellem så jeg kan få lidt ro, og de må gerne få slik/pålægschokolademad, hvis de er ved at rive totterne af hinanden og skriger og skråler, så jeg kan få ro på dem!!!!

Har jeg dem med i Bilka, hvor det varer lidt tid at handle, ja så starter vi hos Bilkabageren med at købt 5 pølsehorn for 30 kr så de kan hygge sig med dem mens vi handler- især den lille går tit grassat hvis jeg ikke kan styre at han stikker af, så op i vognen med ham og en pose pølsehorn

Ha ha ja de der pølsehorn kan også få mig til at falde helt til ro og te mig ordentlig hele vejen gennem Bilka - mums

Anmeld

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh det tegner ikke godt for mig... Jeg har ikke engang smuttet ungen ud endnu og jeg er allerede godt ude på skråplanet:

I morges spiste jeg 2 muffins til morgenmad mens jeg lå og så DUM på computeren. De lå der ved siden af i sengen i en pose fordi jeg havde spist de andre 2 muffins aftenen inden (efter jeg havde børstet tænder og lagt mig)...

Jeg har mere end 5 gange i løbet af min graviditet drukket et glas vin til maden eller en festlig lejlighed...Også selvom den festlige lejlighed var en hyggeaften med veninderne....

Jeg drømmer stadig om et ordenligt hiv af en cigaret og glæder mig til første gang jeg kan snige mig til at festryge igen, selvom der går minimum et halvt år endnu... 

Jeg spiser stadig rødt kød, bløde oste, tun og i sidste uge fik jeg toasts til morgenmad hver mogen - med ekstra ost...

SO SUE ME!!!

Kh

Rosa (33+2)

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Ha ha ja de der pølsehorn kan også få mig til at falde helt til ro og te mig ordentlig hele vejen gennem Bilka - mums

Ja, jeg kan sjældent holde mig fra posen også, så 5 pølsehorn til 3 er sgu for lidt, så vi køber ind imellem 2 x 5 pølsehorn og så er der sgu ro fra alle *ggg*

Anmeld

9. marts 2010

Bayze

Rosa skriver:

Uhh det tegner ikke godt for mig... Jeg har ikke engang smuttet ungen ud endnu og jeg er allerede godt ude på skråplanet:

I morges spiste jeg 2 muffins til morgenmad mens jeg lå og så DUM på computeren. De lå der ved siden af i sengen i en pose fordi jeg havde spist de andre 2 muffins aftenen inden (efter jeg havde børstet tænder og lagt mig)...

Jeg har mere end 5 gange i løbet af min graviditet drukket et glas vin til maden eller en festlig lejlighed...Også selvom den festlige lejlighed var en hyggeaften med veninderne....

Jeg drømmer stadig om et ordenligt hiv af en cigaret og glæder mig til første gang jeg kan snige mig til at festryge igen, selvom der går minimum et halvt år endnu... 

Jeg spiser stadig rødt kød, bløde oste, tun og i sidste uge fik jeg toasts til morgenmad hver mogen - med ekstra ost...

SO SUE ME!!!

Kh

Rosa (33+2)

ÅÅhh også et skønt bidrag fra dig Rosa:-)

Dejligt med sådan 4 muffins i døgnet - sidder lidt og funderer over om det mon er sådan nogle som jeg selv køber med jævne mellemrum på tanken - for de er edder brandhylme store!!

Så er der ikke noget at sige til at mavsen din er vokset med lynets hast på det sidste:-)

Jeg har heller på ingen måde præsteret hellig askese under graviditeten, men har selvfølgelig taget hensyn. Men nu har jeg snart behov for at "bryde ud" - er efterhånden ved at være helt syg efter helt selv at konsumere en flaske sublim rødvin og 20 smøger - AAHHHH:-) Og det behøver ikke engang at være sammen med veninderne, kunne sagtens være i eget selvskab - så er der vist noget om at den er heelt gal, ikke...:-)

Anmeld

10. marts 2010

Dansker i England

Min datter er kun 6 mdr, saa det er begraenset, hvor mange upaedagogiske ting, jeg har naaet at gore, men hvis jeg ikke har haft tid til at koge frugt til frugtmos, kober jeg et glas faerdigt, og en gang i mellem (laes et par gange om ugen) saetter jeg baby tv paa, saa jeg kan gaa ned og ryge, mens lillepigen kan underholde sig selv

En gang imellem har vi begge nattoj paa hele dagen, fordi jeg ikke GIDER at gaa i bad og gore noget ved mig selv, og saa skal hun vel heller ikke snydes?

Og jeg er sikker paa, at jo storre, hun bliver, jo flere ting vil jeg kunne foje til listen.

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

Fedeste tråd ever:0)

Jeg hopper lige med på vognen med alle de ting der er nævnt, OG FRED VÆRE MED DET:0)

Sådan er det at være forældre, and I'm LOVING IT:0)

Og elsker at indrømme det og elsker at læse om andre der har det på samme måde, er sku nogle gange ved at kløjs i politisk korrekthed, nul sukker politi(k) osv:0)

Kærligst fra Christina, som er sikker på at når Anton kommer til verdenen så kommer han til at opleve sukkerhimmelen lang tid før Asta gjorde:0) He he

Anmeld

10. marts 2010

Kb

Heidi. skriver:

Uhha, tør jeg.. 

Jeg køber engang imellem slik til pigerne når vi handler for at få dem til og holde mund.

Jeg har givet mine børn is da de var under 1 år, jeg farvede mit hår da jeg var gravid, jeg spiste minimum 5 cheeceburgere om ugen fra MAC D da jeg var gravid med Frederikke, jeg kan finde på at give mine børn cola light om morgenen fordi jeg selv drikker det, jeg tog alverdens medicin under begge mine graviditeter for at blive kvalmen kvit, jeg smører mine børn ind i creme med parabener, og de har minimum 5 chokolade kalender til jul...HVER..

Og den VÆRSTE..

Jeg ønsker tit pigerne hen hvor peberet gror, for jeg trænger bare til børnefri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh gud hvor dejligt at læse - kunne ikke have skrevet det bedre selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.