Rosa skriver:
Uhh det tegner ikke godt for mig... Jeg har ikke engang smuttet ungen ud endnu og jeg er allerede godt ude på skråplanet:
I morges spiste jeg 2 muffins til morgenmad mens jeg lå og så DUM på computeren. De lå der ved siden af i sengen i en pose fordi jeg havde spist de andre 2 muffins aftenen inden (efter jeg havde børstet tænder og lagt mig)...
Jeg har mere end 5 gange i løbet af min graviditet drukket et glas vin til maden eller en festlig lejlighed...Også selvom den festlige lejlighed var en hyggeaften med veninderne....
Jeg drømmer stadig om et ordenligt hiv af en cigaret og glæder mig til første gang jeg kan snige mig til at festryge igen, selvom der går minimum et halvt år endnu...
Jeg spiser stadig rødt kød, bløde oste, tun og i sidste uge fik jeg toasts til morgenmad hver mogen - med ekstra ost...
SO SUE ME!!!
Kh
Rosa (33+2)
ÅÅhh også et skønt bidrag fra dig Rosa:-)
Dejligt med sådan 4 muffins i døgnet - sidder lidt og funderer over om det mon er sådan nogle som jeg selv køber med jævne mellemrum på tanken - for de er edder brandhylme store!!
Så er der ikke noget at sige til at mavsen din er vokset med lynets hast på det sidste:-)
Jeg har heller på ingen måde præsteret hellig askese under graviditeten, men har selvfølgelig taget hensyn. Men nu har jeg snart behov for at "bryde ud" - er efterhånden ved at være helt syg efter helt selv at konsumere en flaske sublim rødvin og 20 smøger - AAHHHH:-) Og det behøver ikke engang at være sammen med veninderne, kunne sagtens være i eget selvskab - så er der vist noget om at den er heelt gal, ikke...:-)