Jeg er super upædagogisk og politisk ukorrekt-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Honningblomst

Netapige skriver:

Dejligt at se at jeg ikke er den eneste mor, der tyr til hurtige løsninger, usund mad og bestikkelse ind imellem.

MEENN! Hvordan kan det være, når vi nu alle sammen har det sådan... At der altid er flertal for nul-sukker politik i børnehaven???

Er det fordi pædagogerne skal være de forældre vi ikke har overskud til at være i fritiden?

KH Neta -hvis søn konsekvent får en brikjuice når vi handler, for det gør det hele bare lidt nemmere

Fordi det "skal man" fordi børnehaven er en rollemodel og gør det rigtige...og det rigtige i vores tid, det er udover alt det andet vi skal gøre også at gøre det rigtige omkring kosten og det rigtige, er åbenbert fuldstændig afholdenhed....men mon alle os forældre synes det er det rigtige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Lullaby

Jamen her tilknytter jeg da mig.

Anmeld

9. marts 2010

Smølf

Eva skriver:

Fordi det "skal man" fordi børnehaven er en rollemodel og gør det rigtige...og det rigtige i vores tid, det er udover alt det andet vi skal gøre også at gøre det rigtige omkring kosten og det rigtige, er åbenbert fuldstændig afholdenhed....men mon alle os forældre synes det er det rigtige?

Ikke mig i hvert fald!

Synes det er så trist at min knægt ikke må have den glæde og stolthed, det er at dele rigtigt fine kager ud og høste kammeraternes ros og tak...

Kan selv huske hvor stolt og glad jeg var, når jeg skulle dele ud på min fødselsdag.

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Netapige skriver:

Ikke mig i hvert fald!

Synes det er så trist at min knægt ikke må have den glæde og stolthed, det er at dele rigtigt fine kager ud og høste kammeraternes ros og tak...

Kan selv huske hvor stolt og glad jeg var, når jeg skulle dele ud på min fødselsdag.

Ja, jeg synes også det er trist...og endnu mere hvis det er et tegn på at pædagogerne ikke mener at forældre magter at give børn sund mad med...øv...

Men mon ikke det bare er fordi at sådan gør man nu engang.

Jeg er i hvert fald glad for Konrads nye børnehave hvor han stolt delte chokoladekage med vingummier ud og kakaomælk til... Og de hyggede sig..

knus..

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Ja, sikke en skøn tråd!!!

Jeg er bestemt heller ikke hys med den slags, mine unger må også gerne sidde foran computeren ind imellem så jeg kan få lidt ro, og de må gerne få slik/pålægschokolademad, hvis de er ved at rive totterne af hinanden og skriger og skråler, så jeg kan få ro på dem!!!!

Har jeg dem med i Bilka, hvor det varer lidt tid at handle, ja så starter vi hos Bilkabageren med at købt 5 pølsehorn for 30 kr så de kan hygge sig med dem mens vi handler- især den lille går tit grassat hvis jeg ikke kan styre at han stikker af, så op i vognen med ham og en pose pølsehorn

Anmeld

9. marts 2010

TbCp

Jeg kan vist også hoppe med her.

Da Liva havde kolik tog jeg ofte mig selv i at tænke at jeg ville aflevere hende tilbage til hospitalet!

Hun ser nogen gange alt for meget tegnefilm, især hvis jeg bare ikke GIDER andet end at sidde med computeren

I weekenden er det ikke hver dag at vi kommer ud i den friske luft

Hun får sommetider pomfritter til aftensmad

Jeg bestikker hende indimellem med en slikstang eller lign. når vi er ude at handle fordi jeg ikke gider skrigeriet

Jeg sætter nogle gange tegnefilm på om morgenen i weekenderne, så jeg liiiiige kan få 1/2 time mere

Hun får nogen gange lov til at spise alt for meget slik og lidt mere end det anbefales af rosiner

Jeg får hende nogen gange "afsat" en weekend bare fordi jeg har lyst til at "drikke mig i hegnet" og ikke tænke på at være mor

Og en masse andre ting... fra endnu en pæda-knap-så-go

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

Jeg læder mig til at blive mor.. Jeg bliver også politisk ukorrekt.. Men jeg er blot et menneske. Og mine "fejl" vil være gjort i kærlighed.. Ment på den måde, at man jo ikke gør noget for at skade sine børn.

Men hvorfor være så fandens korrekte hele tiden? vi gør det jo kun, fordi vi bekymrer os for, hvad andre tænker... Og det gider jeg virkelig ikke bruge resten af mine dage til.

Næh, pyjamas-dage hjemme, tegnefilm og godt med rosiner, hvis det er det vi føler for.. Alt med måde!

til alle i skønne, ærlige mødre. Jeg glæder mig ti at blive en del af gruppen

Anmeld

9. marts 2010

karina1980

Eva skriver:

Andre der er med?? læs videre hvis I tør og vær klar på at forarges...

Mine unger har smagt is da de var under 6 mdr. Jeg har købt film og slik til dem for at have en rolig aften hvor jeg ikke orkede andet. Jeg har givet min søn penge med til mad, fordi jeg ikke havde energi til madpakke, jeg har ladet mine børn pjække hjemme med mig bare fordi vi havde brug for en dag i nattøj, jeg har i lange perioder givet dem pålægschokolademad til morgemad fordi de ikke ville have andet, jeg har ladet dem være længe oppe fordi vi hyggede selvom de burde sove, jeg har ladet dem spille computer i timevis og nydt freden selvom jeg burde stimulere og aktive dem, de har spillet spil der var for ældre børn og jeg NYDER når ikke de er hjemme og der er ro....og trods alt dette, så synes jeg at jeg er den bedste mor mine unger kunne have og måske netop fordi jeg bare er et menneske og ikke forventer det umulige af mig...

Så slagt mig og had mig...men jeg gør hvad jeg kan...

Hvad med Jer andre...please, fortæl mig at I også bare er mennesker...

Knus...

jeg er så bare skuffet over de ikke har pålægschokolademad med i madpakken også, det har mine nemlig haft flere gange

jeg går absolut ikke op i hvad andre tænker eller mener er bedst for mit barn, eller hvornår de skal have hvad, 

så jeg er vist også både upædagoisk og politisk ukorrekt og har det endda godt med det

Anmeld

9. marts 2010

Cris

Jeg smider en kæmpe klat mermelade i hand grød om morgenen, for ellers spiser han ingenting... hehe... Og nogle gange må han godt spise smør med en ske, for han elsker smør... Og vi nyder vores købemad en gang i mellem. Sidste gang har jeg taget ham i klapvognen og en af vores nabo var ud at ryge og så råber ham fra klapvogen til ham: hej heeeeeejj! kører pizzamanden! hej heeeejjjj   

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

karina1980 skriver:

jeg er så bare skuffet over de ikke har pålægschokolademad med i madpakken også, det har mine nemlig haft flere gange

jeg går absolut ikke op i hvad andre tænker eller mener er bedst for mit barn, eller hvornår de skal have hvad, 

så jeg er vist også både upædagoisk og politisk ukorrekt og har det endda godt med det

Hihi...det er fordi de ikke gider spise det... men de år danonio med og Bertram et stykke kage ind imellem også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.