Jeg er super upædagogisk og politisk ukorrekt-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Diana...

Eva jeg har kun en ting at sige til dig og det er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Pia.

Andre der er med?? læs videre hvis I tør og vær klar på at forarges...

Mine unger har smagt is da de var under 6 mdr. Jeg har købt film og slik til dem for at have en rolig aften hvor jeg ikke orkede andet. Jeg har givet min søn penge med til mad, fordi jeg ikke havde energi til madpakke, jeg har ladet mine børn pjække hjemme med mig bare fordi vi havde brug for en dag i nattøj, jeg har i lange perioder givet dem pålægschokolademad til morgemad fordi de ikke ville have andet, jeg har ladet dem være længe oppe fordi vi hyggede selvom de burde sove, jeg har ladet dem spille computer i timevis og nydt freden selvom jeg burde stimulere og aktive dem, de har spillet spil der var for ældre børn og jeg NYDER når ikke de er hjemme og der er ro....og trods alt dette, så synes jeg at jeg er den bedste mor mine unger kunne have og måske netop fordi jeg bare er et menneske og ikke forventer det umulige af mig...

Så slagt mig og had mig...men jeg gør hvad jeg kan...

Hvad med Jer andre...please, fortæl mig at I også bare er mennesker...

Knus...

Jeg hopper med på det her indlæg... Men tilføjer lige at jeg den anden dag lovede min søn nye perler hvis bare han ville være sød at stå op nu og køre med i børnehave, jeg skulle til lægen og være der tidligt og lige den dag gad han ikke med - så jeg bestak ham på bedste bolche pædagogigske måde OG drengen fik nye perler da jeg hentede ham...

Knus Pia, som ikk gad at lave aftens mad i dag og har smurt rugbrød til mine børn og lod dem spise i sofaen...

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Ja da... jeg håber da i hvert fald at alle pædagoger er mødre som alle andre...jeg bliver i hvert fald aldrig en af de gogger der tror de ved bedst og ikke magter at forstå at det er forældrenes børn og dem der vælger hvad der er bedst for deres børn..så længe det ikke er omsorgssvigt og de magter at passe deres børn, så rager det ikke pædagogerne om det er franskbrød eller klidkiks der spises...men det er jo bare min personlige mening....og så ellers et hurra for Konrads nye børnehave som ikke har en kostpolitik og mener at fuldstændig afholdenhed omkring det usunde bare bevirker et modtryk i den anden ende så børnene som større virkelig går amok...i hvert fald så er det skønt at opleve en børnehave som mener og tror på at forældrene godt kan og er bedst til deres børn.

En anden ting er også at jeg tror det er sundt at have børn inden man begynder at læse...det giver ligesom en lidt anden forståelse for nogle ting...ikke sagt at man bliver en bedre pædagog, slet ikke...men man har bare et andet syn mange gange tror jeg..

Knus Eva..og undskyld min lange tale..

Kristina V skriver:

Hahaha lækker tråd...

Og ELSKER at en kommende pædagog opretter den... Det betyder bare at alle de hellige pædagoger i vuggestuen faktisk også er normale bag deres prædiken

/Kristina- som også er den BEDSTE mor selvom datteren får lov til div sjove ting

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

NEJ!!! stakkels unger hvis det var sådan

PRÆCIS..... Pæda-knap-så-go som mine store dreng sagde til mig den anden dag..

Anmeld

9. marts 2010

Diana...

Jamen Lucas er jo kun 1 år så de jo begrænset hvor upædagogisk jeg har kunne nå og være men jeg er ikke en dag i tvivl om at jeg bliver overhoved ikke pædagogisk ;) 

Men Lucas har fået lov at smage is, en gang en vingummi som han så ikke får lov at smage forløbige da han blev helt eliktrisk efter mer. han har fået McDmad. 

Han får ikke grønsager hverdag, han får en gang i mellem et glas saftevand. 

Hmm og jeg sikker på der kommer meget mere endnu.

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

Skøn tråd  Jeg ånder lettet op, og pakker min kroniske dårlige samvittighed væk for en stund...gudskelov for menneskeligheden

Knus Dorthe (kommende mor OG pædagog)

Anmeld

9. marts 2010

BinaMor

i skal næsten lige høre om min kærestes geniale pædagoiske evner jeg overværede den anden dag. hihi..

Han er kung fu træner hold for en gruppe små børn(6-11 år) i et lille (og temmelig missionsk) samfund.

de larmer og løber rundt. han klapper 2 gange og de løber stadig.

ham: HEY HVAD BETYDER DET DET NÅR JEG KLAPPER 2 GANGE

alle børn fryser og en lille størrelse rækker hånden op, rømmer sig og sir: stå stille og hold jeres kæft!

flot skat. vældig pædagogisk (men det virker)

Anmeld

9. marts 2010

wamse

gabriellasmor skriver:

i skal næsten lige høre om min kærestes geniale pædagoiske evner jeg overværede den anden dag. hihi..

Han er kung fu træner hold for en gruppe små børn(6-11 år) i et lille (og temmelig missionsk) samfund.

de larmer og løber rundt. han klapper 2 gange og de løber stadig.

ham: HEY HVAD BETYDER DET DET NÅR JEG KLAPPER 2 GANGE

alle børn fryser og en lille størrelse rækker hånden op, rømmer sig og sir: stå stille og hold jeres kæft!

flot skat. vældig pædagogisk (men det virker)

ha ha ha, ja det var upædagogisk men med effekt

Anmeld

9. marts 2010

saxa

Genial tråd Ruller rundt af grin - mens jeg tænker på alle de upædagogiske ting jeg gør engang imellem.. (er også selv kommende GOK)

Min datter smagte is da hun var 4mdr, hun får saftevand, dog ikke sodavand - men det er ikke fordi hun ikke har smagt det, men fordi hun ikke kan li det.

Laver popcorn til hende og sætter Peter Plys på når jeg lige har brug for 30min til at læse eller skrive opgave 

Lader hende sove inde hos os om natten meget ofte, selvom jeg ved folk siger det er forkert - men det er det ikke i min verden.

Da hun var helt lille sov hun på maven, da det var den eneste måde hun kunne sove på - selvom kommentarerne var derefter.

Osv...

Men er sQ verdens bedste mor alligevel - og gør alt hvad der står i min magt for at hun har det godt..

Anmeld

9. marts 2010

Ranarupta

Ahh, hvor er det rart at høre, at der findes mødre som I beskriver! 
Jeg synes, at det lyder som om, jeres børn har det fantastisk!

Og det er fedt at kunne tænke tilbage på, når jeg engang i fremtiden fx. står og lokker med en eller anden "gulerod"... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.