Jeg er super upædagogisk og politisk ukorrekt-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Aj aj aj det er jo tomme kulhydrater uden næring!! Mad inden sengetid?? Bliver de ikke mætte til aftensmaden må de vente til næste morgen...så ville de måske spise et nærende måltid mad

Ja, så kunne de vente til chokolademaden-griner-

Her må man spise når man vil og tilgengæld skal mor her så ikke stå og lave varm mad hvis ikke hun gider....afslappethed omkring mad....jeps...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

BinaMor

Haha et total upædagogisk indlæg. must love it (sir hende der er ved at uddanne sig til pædagog)

Gabriella smagte kage og is før hun blev 1 år. hun fik endda en tår cola da hun var 7 måneder på en rejse hun får også sukker på sin morgenmad og hun kan også ricikere at få pommesfritter til aftensmad nu og da. fjernsynet står næsten kronisk på playhouse disney når vi er indendøre og jeg bruger sæbe i hende badevand.

disse ting gør mig heller ikke til en dårlig mor. hehe.. gabriella har hverken deform krogede knogler eller nyudgroet overskæg. hun er sund og rask. og jeg er stolt over mine moder egenskaber... for jeg mener at på nogle områder burde man ikke liige gøre det.. men på andre er jeg "bedre" end mange.

Anmeld

9. marts 2010

eirene

Go girl. Når man har 3 børn eller færre eller flere har man nogle gange bare brug for de ting.........

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

SKØNT, Heidi....der var også lige en del der passede her...den med choko kalendere... mine har godt nok også hygget sig med papchokolade til morgenmad i dec.. og jeg tænker jo at hvis man kunne få job der hvor peberet gror mon så ikke der er fast arbejde...mine unger ville også komme der...og jeg vlle sikkert også komme der, for mon ikke det er begge veje rundt...

Og usund gravidmad...jeps jeps....ikke mærkeligt jeg får så tykke unger...

Knus..

Ahr, det er derfor... Jeg troede det var fordi jeg gik 14 dage over

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Ahr, det er derfor... Jeg troede det var fordi jeg gik 14 dage over

Niks...det er fordi vi ikke kun feder os selv op...

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

Haha et total upædagogisk indlæg. must love it (sir hende der er ved at uddanne sig til pædagog)

Gabriella smagte kage og is før hun blev 1 år. hun fik endda en tår cola da hun var 7 måneder på en rejse hun får også sukker på sin morgenmad og hun kan også ricikere at få pommesfritter til aftensmad nu og da. fjernsynet står næsten kronisk på playhouse disney når vi er indendøre og jeg bruger sæbe i hende badevand.

disse ting gør mig heller ikke til en dårlig mor. hehe.. gabriella har hverken deform krogede knogler eller nyudgroet overskæg. hun er sund og rask. og jeg er stolt over mine moder egenskaber... for jeg mener at på nogle områder burde man ikke liige gøre det.. men på andre er jeg "bedre" end mange.

Vi skal ikke være pædagoger for vores børn... vel?

Anmeld

9. marts 2010

Kristina V

Hahaha lækker tråd...

Og ELSKER at en kommende pædagog opretter den... Det betyder bare at alle de hellige pædagoger i vuggestuen faktisk også er normale bag deres prædiken

/Kristina- som også er den BEDSTE mor selvom datteren får lov til div sjove ting

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

Ja, så kunne de vente til chokolademaden-griner-

Her må man spise når man vil og tilgengæld skal mor her så ikke stå og lave varm mad hvis ikke hun gider....afslappethed omkring mad....jeps...

og det er lige nøjagtig sådan det skal være... Vi andre spiser jo også når vi er sultne og laver ofte mad derefter og måske er det ikke lige der ens børn er sultne... Min nevø er ofte gået i seng på tom mave pga at han ikke kunne lide aftensmaden = man spiser det der bliver serveret og alligevel serveres der næsten hver aften kartofler, som knægten ikke kan lide..

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

Vi skal ikke være pædagoger for vores børn... vel?

NEJ!!! stakkels unger hvis det var sådan

Anmeld

9. marts 2010

wamse

jeg er med jeg er med:

Mine børn smager nogen gange mad der ikke er aller mest sundt

nogen gange glemmer jeg at børste tænderne om aftenen på min datter

Nogen gange får min datter et stykke slik når vi handler ind, fordi jeg ikke lige orker en scene

De får nogen gange lov til at se alt for meget tv, fordi jeg har brug for en breake....

Nogen gange ville jeg ønske at jeg havde nogen der bare kunne komme og hentede Lærke en weekend, så jeg for pokker kunne have lidt alenetid

Men midt i alt dette, så er jeg bare mor på godt og ondt, og ingen kunne elske mine børn mere end jeg gør.  Jeg ved mine børn ved, at jeg elsker dem og de elsker mig, på trods af alle mine fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.