rigtigt dejlig tråd.
hvor skal jeg starte:
computertiden ligger fast...bortset liiiiige fra når mor er ved at lave mad og mellemknægt bare er super rolig ved skærmen.....når et af børnene er syge og bruger formiddagen på at spille mens jeg slapper af 
tv-kiggeri drømmer jeg om at sætte en grænse for, men med huset fuld af aktive rollinger....er det vidunderligt bare at tænde og så enes de pludselig alle om den samme ting.
bilka og børn, hører her i huset sammen med pølsehorn, chokoboller eller lign.....og det er vel at nærke inden vi går ind og handler.
den store bestikkes med ekstra computer tid, til gengæld for børnepasning af mindstemand....slik og kage bruges som belønning....og værelse som straf. mine børn får ikke lommepenge med mindre de bestiller noget....og mine pædagogiske planer til trods....så tar jeg af og til mig selv i at råbe "stop så for H.... eller du bliver puttet" 
jeg køber færdigmos på glas til den yngste, vasker hans ende i vaskeservietter når vi er nogen steder....og køber færdig flute, boller og lign.... de dage jeg bare ikke kan finde overskud til at bage selv.
puhaaa så ku jeg ikke lige komme i tanke om mere.
Anmeld