Jeg er super upædagogisk og politisk ukorrekt-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Tro på dig selv.

Andre der er med?? læs videre hvis I tør og vær klar på at forarges...

Mine unger har smagt is da de var under 6 mdr. Jeg har købt film og slik til dem for at have en rolig aften hvor jeg ikke orkede andet. Jeg har givet min søn penge med til mad, fordi jeg ikke havde energi til madpakke, jeg har ladet mine børn pjække hjemme med mig bare fordi vi havde brug for en dag i nattøj, jeg har i lange perioder givet dem pålægschokolademad til morgemad fordi de ikke ville have andet, jeg har ladet dem være længe oppe fordi vi hyggede selvom de burde sove, jeg har ladet dem spille computer i timevis og nydt freden selvom jeg burde stimulere og aktive dem, de har spillet spil der var for ældre børn og jeg NYDER når ikke de er hjemme og der er ro....og trods alt dette, så synes jeg at jeg er den bedste mor mine unger kunne have og måske netop fordi jeg bare er et menneske og ikke forventer det umulige af mig...

Så slagt mig og had mig...men jeg gør hvad jeg kan...

Hvad med Jer andre...please, fortæl mig at I også bare er mennesker...

Knus...

Stor respekt til dig..

Du sku da en dejlig mor, der bare nyder livet, men jeg fornemmer også, at dine børn også ved, hvor de har de har, når det virkelig gælder, og har grænser.....

Man kan have så mange regler, og regler er bare ikke altid løsning på at få velopdraget børn.

Dog er jeg ikke tilhænger af og pjække..... Smiler......

Men jeg synes det dejlig, at man give frihed og plads til sine unger, og ikke alt behøver være så skemalagt og så skal vi ikke det og alt muligt. Vi er bare alm mødre jo... Men dejligt når man bare tør være fri, som du er med dine unger.. Tror jeg vi alle kunne lære meget af faktisk... Og jeg er nok lidt ligesom dig i ny og næ.....

Susanne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Tro på dig selv.

livpultz skriver:

synes da man som mor selv tager en beslutning om hvad man gør og giver sine børn.. bare fordi der er nogle kloge mennesker som siger at det må man bestemt ikk, så det jo ikk sikkert de har ret.

jeg farvede da hår og alt muligt mens jeg var gravid og drak spandevis af cola...

Ja den med cola kan jeg også være med på.......

Drak meget cola mens jeg var gravid og før det også efter..... og så røg jeg sørme også ved nummer 2 her..... Puha en slem mor jeg var i andres øjne.... Men begge mine børn er dejlige unger skidt med, hvad andre synes.......

Hver sit last.... smiler

Susanne.

Anmeld

11. marts 2010

netdaddy

Eva skriver:

Andre der er med?? læs videre hvis I tør og vær klar på at forarges...

Mine unger har smagt is da de var under 6 mdr. Jeg har købt film og slik til dem for at have en rolig aften hvor jeg ikke orkede andet. Jeg har givet min søn penge med til mad, fordi jeg ikke havde energi til madpakke, jeg har ladet mine børn pjække hjemme med mig bare fordi vi havde brug for en dag i nattøj, jeg har i lange perioder givet dem pålægschokolademad til morgemad fordi de ikke ville have andet, jeg har ladet dem være længe oppe fordi vi hyggede selvom de burde sove, jeg har ladet dem spille computer i timevis og nydt freden selvom jeg burde stimulere og aktive dem, de har spillet spil der var for ældre børn og jeg NYDER når ikke de er hjemme og der er ro....og trods alt dette, så synes jeg at jeg er den bedste mor mine unger kunne have og måske netop fordi jeg bare er et menneske og ikke forventer det umulige af mig...

Så slagt mig og had mig...men jeg gør hvad jeg kan...

Hvad med Jer andre...please, fortæl mig at I også bare er mennesker...

Knus...

Hvor er det da bare befriende læsning....synes du skal være stolt af at du tør stå ved det.

Vi er heller ikke altid lige politisk eller pædagogisk korrekte når det gælder vores søn, selv om jeg tror det værste vi har gjort indtil nu er at lade ham spise lidt kage en gang imellem. Men det skal nok komme alt det andet - og jeg vil være hamrende ligeglad med hvad andre tænker. Det er mit barn - vi gør som det passer os, så længe han ikke tager skade af det.

Tro absolut heller ikke dine børn har taget skade af de ting du har gjort (eller ikke gjort).

Så - keep up the good work.

Anmeld

11. marts 2010

Tro på dig selv.

Ha ha ja de der pølsehorn kan også få mig til at falde helt til ro og te mig ordentlig hele vejen gennem Bilka - mums

Jamen så der jo også ro til og handle.....

Gør det samme selv..... Skide nemt og lige til....

Susanne

Anmeld

11. marts 2010

Tro på dig selv.

Vigsen89 skriver:

Haha. Forhelvede da Det er jo ren mishandling i har gang i

Siger moren der går dybt ind for kakaomælk og playhouse disney så man kan få et langt varmt bad, ALENE!! Mens ungen putter foran tvet og fylder sig med usund og unødvendig sødmælks kakao

Du hygger dig og de hygger sig.....

Fedt og dejligt ikke...

Susanne

Anmeld

11. marts 2010

Tro på dig selv.

Vi skal på ferie her i uge 31.

Og på den ferie skal alle tøjler bare smides... Gider ikke gå op i regler overhovedet på den uge med hensyn til mad og drikkelse og spise tider.

Vi spiser, hvad vil og når vi vil og drikker, hvad man vil og man få alle de is man vil og cola og slik... Vi er på ferie og der skal bare hygges for vildt igemmen...

Vi skal bare hygge og nyde hinanden, som familie, så lige den uge gider, jeg virkelig ikke gå op i, hvad der rigtigt og forkert.... Så kan folk sku tænke om os, som forældre, hvad de vil....

Susanne.

Anmeld

11. marts 2010

Lone Jakobsen

rigtigt dejlig tråd.

hvor skal jeg starte:

computertiden ligger fast...bortset liiiiige fra når mor er ved at lave mad og mellemknægt bare er super rolig ved skærmen.....når et af børnene er syge og bruger formiddagen på at spille mens jeg slapper af

tv-kiggeri drømmer jeg om at sætte en grænse for, men med huset fuld af aktive rollinger....er det vidunderligt bare at tænde og så enes de pludselig alle om den samme ting.

bilka og børn, hører her i huset sammen med pølsehorn, chokoboller eller lign.....og det er vel at nærke inden vi går ind og handler.

den store bestikkes med ekstra computer tid, til gengæld for børnepasning af mindstemand....slik og kage bruges som belønning....og værelse som straf. mine børn får ikke lommepenge med mindre de bestiller noget....og mine pædagogiske planer til trods....så tar jeg af og til mig selv i at råbe "stop så for H.... eller du bliver puttet"

jeg køber færdigmos på glas til den yngste, vasker hans ende i vaskeservietter når vi er nogen steder....og køber færdig flute, boller og lign.... de dage jeg bare ikke kan finde overskud til at bage selv.

puhaaa så ku jeg ikke lige komme i tanke om mere.

Anmeld

11. marts 2010

4xGreve

Uhh dejligt med sådan en tråd... læste kun første side men er begejstret...

Daniella er knap 2 år, får tit juice og saftevand, hun får nogen gange chokolade, hun får tit kiks, hun får lystbrød og pålægschokolade, masser af smøre på sit brød, og også engang imlellem chips, kindermælke snitte, is og ostehaps.

Vi har altid fjernsynet til at køre og det første vi gør om morgen er at tænde det og det første vi gør når hun kommer hjem fra DP er at sidde og slappe af sammen og koble af foran fjernsynet med tegnefilm, vi er nogengange inde på "pegebogen.dk" med hende så lidt computer spiller hun også.

og alligevel så syntes jeg at jeg er verdens bedste mor til hende og har en tynd ekstremt veludviklende lille pige som trives super godt

(gør da også gode og sunde og fornuftige ting men det er jo ikke det denne her tråd handler om, så det gemmer vi til en anden gang)

Mvh. TrioeN08

Anmeld

11. marts 2010

Julius`s Mor

Puh min er kun 8½ måned og han kan drive mig derud hvor jeg ikke kan være med og også bare ønsker ham langt væk.

Jeg har givet ham meget pulver mad bare for at han ville spise, og han har fået vores mad siden han var 7 måneder bare for at ville spise, han har allerede smagt hans første kage og får narie kiks i ulve timen når intet andet virker.

Og jeg har trodset alle råd og vejledning og anskaffet en gåvogn til ham da det giver lidt ro når jeg skal lave mad.

Og jeg ELSKER når han ikke er hjemme.  Men tror stadig på at jeg er en god mor og han elsker mig over alt på jorden. sådan har jeg det i hvert fald med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.