Tak, tusind tusind tak alle I skønne tøser, piger, kvinder...
tænk engang, vi er alle bare mennesker der vægter og vælger ud fra vores verden og de muligheder vi nu engang har.
Tråden var ikke for at få syndforladelse som en enkelt eller to mente, slet ikke...jeg har ikke syndet, jeg har valgt..
det er mine valg og det er gode valg, for det gør vores verden fungerer og at mine børn har en glad mor som er der for dem, om det så koster for meget tv, forkert mad eller hvad ved jeg...altså forkert ud fra hvad der er optimalt og perfekt udfra råd og vejledning inden for en masse områder...men det optimale og perfekte det er ikke et realistisk mål i min verden...det perfekte opnår når man trods alle de udfordringer man som mor, kvinde, kæreste, kone, veninde og menneske bydes og alligevel formår at være der for det vigtigste af alt...ens unger...
Jeg har nu fået skrevet min eksamens opgave, selvom vi blev svigtet i går af det sidste medlem af gruppe og de sidste dage har al oprydning og rengøring i mit ikke eksisteret...ikke optimalt eller perfekt, men nødvendigt...
for vi skal jo kunne leve..
Men tak fordi I allesammen er så perfekte uperfekte eller uperfekte perfekte...
altså, helt og aldeles menneskelige som mig..
Knus Eva...
Anmeld