Jeg er super upædagogisk og politisk ukorrekt-tråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.661 visninger
109 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Honningblomst

Andre der er med?? læs videre hvis I tør og vær klar på at forarges...

Mine unger har smagt is da de var under 6 mdr. Jeg har købt film og slik til dem for at have en rolig aften hvor jeg ikke orkede andet. Jeg har givet min søn penge med til mad, fordi jeg ikke havde energi til madpakke, jeg har ladet mine børn pjække hjemme med mig bare fordi vi havde brug for en dag i nattøj, jeg har i lange perioder givet dem pålægschokolademad til morgemad fordi de ikke ville have andet, jeg har ladet dem være længe oppe fordi vi hyggede selvom de burde sove, jeg har ladet dem spille computer i timevis og nydt freden selvom jeg burde stimulere og aktive dem, de har spillet spil der var for ældre børn og jeg NYDER når ikke de er hjemme og der er ro....og trods alt dette, så synes jeg at jeg er den bedste mor mine unger kunne have og måske netop fordi jeg bare er et menneske og ikke forventer det umulige af mig...

Så slagt mig og had mig...men jeg gør hvad jeg kan...

Hvad med Jer andre...please, fortæl mig at I også bare er mennesker...

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Stumpen

Nej Eva ved du nu hvad PÅLÆGSCHOKOLADE HVER DAG til morgenmad... At du ikke skammer dig!!!

Anmeld

9. marts 2010

Heidi.

Uhha, tør jeg.. 

Jeg køber engang imellem slik til pigerne når vi handler for at få dem til og holde mund.

Jeg har givet mine børn is da de var under 1 år, jeg farvede mit hår da jeg var gravid, jeg spiste minimum 5 cheeceburgere om ugen fra MAC D da jeg var gravid med Frederikke, jeg kan finde på at give mine børn cola light om morgenen fordi jeg selv drikker det, jeg tog alverdens medicin under begge mine graviditeter for at blive kvalmen kvit, jeg smører mine børn ind i creme med parabener, og de har minimum 5 chokolade kalender til jul...HVER..

Og den VÆRSTE..

Jeg ønsker tit pigerne hen hvor peberet gror, for jeg trænger bare til børnefri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

9. marts 2010

LauraLW

Jeg tror du er helt som alle andre :-) Sikkert med variationer.
Ved at jeg selv kommer til at gøre lignende ting, og tror næppe det vil give mig dårlig samvittighed.

Laura

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Nej Eva ved du nu hvad PÅLÆGSCHOKOLADE HVER DAG til morgenmad... At du ikke skammer dig!!!

ja, jeg ved det...men mon ikke det går lige på med ham på 7 år der går i skole uden morgenmad... tilgengæld får de lov at spise inden de skal sove....hvis mine børn nogensinde ender ude i noget snavs...så ved I hvorfor..

Anmeld

9. marts 2010

Gellan

Respekt for din ærlighed Ikke alt er strikse reglementer og sundhedsreglementer... vi har alle lov til at være mennesker og have lov til at nyde forskelligt, selv om det (i manges øjne) ikke er helt passende opførsel

endnu engang, du har min respekt du beviser, at du er et menneske, som alle andre, der også "småsnyder" engang imellem

Anmeld

9. marts 2010

Tjuls

Åh hvor genialt

Jeg kan ikke heeeelt følge med, men lidt kan jeg da

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Uhha, tør jeg.. 

Jeg køber engang imellem slik til pigerne når vi handler for at få dem til og holde mund.

Jeg har givet mine børn is da de var under 1 år, jeg farvede mit hår da jeg var gravid, jeg spiste minimum 5 cheeceburgere om ugen fra MAC D da jeg var gravid med Frederikke, jeg kan finde på at give mine børn cola light om morgenen fordi jeg selv drikker det, jeg tog alverdens medicin under begge mine graviditeter for at blive kvalmen kvit, jeg smører mine børn ind i creme med parabener, og de har minimum 5 chokolade kalender til jul...HVER..

Og den VÆRSTE..

Jeg ønsker tit pigerne hen hvor peberet gror, for jeg trænger bare til børnefri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKØNT, Heidi....der var også lige en del der passede her...den med choko kalendere... mine har godt nok også hygget sig med papchokolade til morgenmad i dec.. og jeg tænker jo at hvis man kunne få job der hvor peberet gror mon så ikke der er fast arbejde...mine unger ville også komme der...og jeg vlle sikkert også komme der, for mon ikke det er begge veje rundt...

Og usund gravidmad...jeps jeps....ikke mærkeligt jeg får så tykke unger...

Knus..

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

ja, jeg ved det...men mon ikke det går lige på med ham på 7 år der går i skole uden morgenmad... tilgengæld får de lov at spise inden de skal sove....hvis mine børn nogensinde ender ude i noget snavs...så ved I hvorfor..

Aj aj aj det er jo tomme kulhydrater uden næring!! Mad inden sengetid?? Bliver de ikke mætte til aftensmaden må de vente til næste morgen...så ville de måske spise et nærende måltid mad

Anmeld

9. marts 2010

ghm

Du er da meget menneskelig, jeg har da gjort mange af de samme ting i ny og næ, og jeg er også kun et slags menneske.
Og jeg er ligeglad med hvad andre tænker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.