Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Debatten på Baby » Ordet er frit » Mc donald ..

Visninger: 3.342 Svar: 141  Abonnér på dette emne  Gem som favorit

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12345...1415 Næste 
9. marts 2010, kl. 10:28

Denne profil har Foto Garanti
<(")

Inspireret af en anden tråd ..

Jeg blev nysgerrig på hvor mange børn der får lov til at spise MC foder vil jeg kalde det .. Lader i jers små¨børn spise mc d ?

Og hvor gamle var de da de fik lov

9. marts 2010, kl. 10:30

Marcus min elskling <3
Muffi . skriver:

Jeg blev nysgerrig på hvor mange børn der får lov til at spise MC foder vil jeg kalde det .. Lader i jers små¨børn spise mc d ?

Yes Marcus må gerne spise på mac.... Den ene gang hvert 3 måned vi er der, det gør ingen skade... så længe jeg har en søn der ÆDER masser af frugt, kartofler og alt andet sundt til hverdag...

Der skal være plads til det usunde....

kram
9. marts 2010, kl. 10:32

Marcus min elskling <3
hov Marcus var vist omkring et år første gang han fik mac d... dog fik han is sidste sommer, da var han 8-9 mdr gammel...

Jeg er så lykkelig :D

Kristopher må da så bestemt gerne spise på mac d hvis vi/de andre skal. Jeg spiser det ikke, men jeg vil ikke forbyde ham at spise det.

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Nikoline, din dejlige unge!

ikke før hun selv kommer og bider mig i låret af frustration over ikke at måtte få det *g*

Nikoline er 15 mdr nu og har smagt 5 pomfritter, vel og mærke en hjemmelavet udgave!

det mest usunde Nikoline får er maks een figenstang pr. dag eller en lille æske rosiner.... ingen kiks, chips, saftevand, slik, kage, hvidt brød, chokolade, is, sodavand, kakaomælk eller andet...

hun har smagt kakaomælk, juice, saftevand, is her indenfor de sidste tre måneder, men det har været i portioner svarende til 1 spsk fuld...

Vi mener begge at hun ikke skal have disse ting, da hun alligevel hellere vil have en masse andre sundere substitutter...

Sankte hans, sankte hans........... ........tra, la, la

Nix...............dyrt, og tomme kalorier. Tror ikke engang at vores unger kan lide det. Den ældste på 14 år har smagt det................og han vil hellere have noget andet "fast food". Han er helt pjattet med spareribs fra Bones..............

9. marts 2010, kl. 10:33
Den første nattevandring.. ..puha....og så skal vi både til zoneterapi og have besøg af SP.

Min datter er 3½ og har da fået en HappyMeal 2 eller 3 gange.

Vil ikke forsvarer det med nogen form for undskyldning.

Vi siger alt med måde...

9. marts 2010, kl. 10:37
Nikoline, din dejlige unge!
Muffi . skriver:

og hvis vi andre skal have Mac d junk..... så har hun spist inden og er blevet puttet... det skal ikke være sådan at vi sidder og viser hende en masse hun ikke må...

9. marts 2010, kl. 10:41
Denne profil har Foto Garanti
Så gik man da lige ind i uge 14 <3

Ja da hvis vi skal på McDonalds så ja det må han da. Men det er nu sjældent vi er det der er for dyrt. 

Alt med måde og man skal sgu passe på man ikke nægter de små pus for meget synes jeg. 

9. marts 2010, kl. 10:43

www.thelittlepe ople.dk er åben :)
Jo Marcus har smakt mc donalds mad. Det er sjældent vi får det, og så længe han ellers får sund mad så syndes jeg ikke det er et problem. Marcus var lidt over et år første gang han smagte det.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12345...1415 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten
TheLittlePeople.dk
TheLittlePeople.dk

Baby.dks eksperter

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Mc donald .. fra Ordet er frit