Jeres yndlings ting som i har købe til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Low

gabriellasmor skriver:

til gabriella var det dette sæt tøj og min slynge

Sikke nogle dejlige farver og en smuk datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

gabriellasmor skriver:

Armen altså hvor ser din datter dog bedårende ud!!

Anmeld

9. marts 2010

Lise

Nogle af mine nyerhvervelser, som jeg glæder mig rigtig meget til at tage i brug er slyngevuggen og en Tricot-slen strækvikle (ikke egne billeder). Herudover har min mor strikket et smukt tæppe, som jeg heller ikke lige har et billede af

Baby, kom UUUUUDDDD!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2010

AWO

Jeg har endnu ikke købt det store, da vi pga. ombygning/ indflytning pt. ikke har noget børneværelse, men jeg er rigtig glad for vores babyseng. Det er en familieseng, som kærestens morfar har lavet, og som alle familiens børn har sovet i.

Og så har jeg lige bestilt den fiineste pusletaske, fra det tyske mærke Allerhand. Den er helt vildt praktisk, og så matcher den vores barnevogn (fra Brio, købt næsten ubrugt af en kusine):

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anke skriver:

Jeg har endnu ikke købt det store, da vi pga. ombygning/ indflytning pt. ikke har noget børneværelse, men jeg er rigtig glad for vores babyseng. Det er en familieseng, som kærestens morfar har lavet, og som alle familiens børn har sovet i.

Og så har jeg lige bestilt den fiineste pusletaske, fra det tyske mærke Allerhand. Den er helt vildt praktisk, og så matcher den vores barnevogn (fra Brio, købt næsten ubrugt af en kusine):

Den er virkelig cool

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Low skriver:

Sikke nogle fine ting du har fået dig rosa Jeg kan særlig godt lide slyngevuggens farver

Ja ikke? Jeg vlgte det selv på nettet og fik det sendt til hende som dyede vuggen... Så sommerligt! Nu hænger den i stuen og jeg går og puffer til den mange gange dagligt

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

Rosa skriver:

Ja ikke? Jeg vlgte det selv på nettet og fik det sendt til hende som dyede vuggen... Så sommerligt! Nu hænger den i stuen og jeg går og puffer til den mange gange dagligt

Hi hi hvor jeg husker den følelse   Jeg havde redt vuggen mange uger   Mdr ? I forvejen hi hi .. Gik bare og kiggede på den og glædede mig helt vildt . Det er så virkeligt når vuggen pludselig er fremme .. Måtte så vaske alt senge tøj flere gange inden guldklumpen kom til verden da det jo sikkert blev støvet

Gud hvor jeg dog savner den spænding/ glæde der er når man er højgravid og går og venter , nyd det , jeg lyver ikke når jeg siger at inden man får set sig om er de startet i skole

Anmeld

10. marts 2010

Low

Anke skriver:

Sikke en smart taske 

Anmeld

11. marts 2010

eliasogmor

pyh..har købt så meget jeg elsker...men noget nyt vi har fået herhjemme... er disse bobles...de er så fede og en stor succes...men ellers har hummel sættet altid  været populært her..fra han var et par mdr...og småfolk velour bukser..de er også super lækre....

Anmeld

11. marts 2010

Moderator

gabriellasmor skriver:

Den lilla farve klæder jer begge to fantastisk flot! Du er virkelig smuk, og slyngen passer perfekt til dig! 

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.