Muffi . skriver:
Jamen jeg mener da seriøst at det er bedst for vores børn at vi som forældre sikrer os så godt som muligt . Jeg har aldrig arbejdet fuld tid , så længe skal mine unger ikke være i Bh . Hvis jeg gik på kontant hjælp her hvor jeg bor skulle jeg i aktivering , 37 timer pr uge til en snollet løn af 13000 ca
Det da helt hen i vejret . Jeg arbejder 30 timer pr uge og har langt mere udbetalt end de 13000 man får brutto på kh . Det er da klart en fordel for mine børn og familie at jeg aldrig ender på kh .
Selvfølgelig er det da klart bedst at man har a-kasse men det er endnu en gang ikke alle der har penge til det! Og selvfølgelig er det da langt fra det bedste for nogen at ende på KH men det er nu engang ikke alle der selv vælger det? og ønsker at være det. Du ser på kh som om vi alle er ens men det er altså få der bare er på kh for at nasse på kommunen.
Det må da være rart at i har råd til at du ikke skal arbejde fuldtid men det der godt nok ikke mange danskere der kan!
Og her er man kun i aktivering 3 timer mandag og fredag og 5 timer de andre dage.
Men du svaret ikke på hvad jeg så som godt????
Anmeld