qp skriver:
Jeg påstår ikke, at der ikke findes en gruppe mennesker som ikke vil arbejde – selvfølgelig gør der det. Jeg tror bare dit allerførste indlæg i denne tråd har lagt linjen for denne samtale med dig, for mit vedkommende. Du starter med, at skrive ” Nu er det bare sådan at jeg kender en ret godt som arbejder med KH modtagere som faktisk snyder meget, de gider nemli ikke arbejde og melder sig syge uden at fejle noget.. Og de lægger ikke skjul på ikke at gide arbejde”!
Jeg synes sådan en bemærkning er ?

.... Ja jeg tror faktisk jeg vil undlade, at skrive det her. Og du skriver dernæst, at i har ”Googlet” det hvorefter du til sidst siger, at din kæreste arbejder med kontanthjælpsmodtagere der ikke vil i arbejde... Øhh jamen nå da... 
Jeg kan bare mærke på mig selv, at dette ikke er en diskussion jeg har lyst til at fortsætte, hvorfor jeg skrev de to sidste korte bemærkninger til dig.
Kan du have en rigtig god dag 
jeg valgte at skrive sådan... fordi jeg mener, at folk ytrer at de ikke tror på at sådanne mennesker også findes. Og når jeg ved de gør, så fortæller jeg det.
jeg ser ikke ned på KH modtagere, jeg er bare realistisk og kommer med mit input.
jeg havde ikke lyst at skrive at min kæreste rent faktisk arbejder med dette, eftersom jeg ikke mente det var nødvendigt. Jeg var af den opfattelse at folk godt kunne tro på mig uden at vide at jeg faktisk ikke kun gisner om det jeg skriver.
men folk bliver simpelthen stødt over at jeg påpeger at der såmænd også findes KH modtagere som ikke ønsker at arbejde. (af forskellige årsger)
Anmeld