Din statusbesked Gem

Forsiden  
Se en LIVE
Hjemmefødsel
  Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Mavebilleder » Uge 15 » FnugMave - 14+0

Visninger: 1.334 Svar: 66  Abonnér på dette emne  Gem som favorit

Tilbage til emne-oversigten

7. marts 2010, kl. 19:37

Så er Jacob startet i 0.A... Store dreng!
Zafir skriver:

Altså - i min familie er der jo altid kun blevet født piger. Så hvis vi følger traditionen, så er det en pige til. Men hvis det er en lille mønster bryder er det jo en dreng. Men jeg har ingen fornemmelse. Jeg er dog nedstemt i forhold til, at få det atvide til scanning. Tom og Idun vil vide det.

Hej Zafir!

Hvor ser du godt ud, Super flot mave!!! Hvad tror Tom der gemmer sig derinde? Han har jo før haft ret

KNus fra

Julie

7. marts 2010, kl. 19:55

Blev mor d. 10. august til skøn søn og datter :-D
Zafir skriver:

Hvor er de billeder henne???

Altså to af dem er jo på Dorthes tråd. Jeg kan ikke lige overskue at oploade mine. (lignede pis!).. hehe..

7. marts 2010, kl. 20:12

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Denne profil er moderator på Baby.dk
skal til Sting koncert i Globen d.8. - tak svigermor!

Æhhh Zafir - hvor SER du bare dejlig ud!!!! Normalt er jeg ikke tatoo-fan, men dine kunne slet ikke undværes - de skal ligesom være der!!! Jeg tænker det må være lidt fedt at man allerede kan se bulen så tidligt, jeg var selv ved at blive tosset af at den ene måned efter den anden kom og gik og det eneste man kunne se var en lille bitte smule, der ligesågodt kunne være lidt flæskekant...Så nyd dine smukke former!!!

Kh

Rosa

7. marts 2010, kl. 22:12

Kom nu weekend!
Fantastisk!!!
7. marts 2010, kl. 22:16

- 36+5 :) Har absolut ingen energi! Suk

En rigtig kvinde i den smukkeste tilstand

7. marts 2010, kl. 22:45

Lykkelig mor til 2 smukke skønne piger <3

Hvor er I søde... Man kan godt føle sig lidt flæsket nu her, fordi det bløde ligesom bliver skubbet frem og det ikke er spændt ud endnu...

Men ja, når jeg selv mærker på den, kan jeg godt mærke at det er en BULE og ikke flæsk, så man bliver glad for at få komplimenter

7. marts 2010, kl. 23:19
Wuhuu rusbukserne er færdige :) så skal jeg videre med min egen kjole :)
Jeg kan slet ikke vente med at se dig kæææmpe stor

Og så synes jeg da den buler flot allerede
8. marts 2010, kl. 01:36
ikke online Low

Denne profil har Foto Garanti
Jeg elsker min smukke Alexander som kom til verden den 1 juli :)
Zafir skriver:

Altså - i min familie er der jo altid kun blevet født piger. Så hvis vi følger traditionen, så er det en pige til. Men hvis det er en lille mønster bryder er det jo en dreng. Men jeg har ingen fornemmelse. Jeg er dog nedstemt i forhold til, at få det atvide til scanning. Tom og Idun vil vide det.

Så bliver det da spændene at se om det bliver til en pige til

8. marts 2010, kl. 08:32
Denne profil er PLUSmedlem
Det bånd, som binder den sande familie, er ikke af blod,men vævet af respek og glæde for hinanden
Zafir skriver:

Jeg syns godtnok allerede jeg buler Jeg har ikke kunne holde ud at have alm bukser på i mere end 4 uger... Men altså, har jeg jo også været gravid 2 gange før i de sidste 1½-2 år...

kan da godt forstå du ikke kan passe dit tøj, det er jo en rigtig fin babybule der sidder der, synes slet ikke at du ser flæsket ud, men smuk gravid,

glæder mig til at se flere baby/mave billeder og høre hvad der gemmer sig når tiden er

8. marts 2010, kl. 10:18

Lykkelig mor til 2 smukke skønne piger <3
JulieE skriver:

Hej Zafir!

Hvor ser du godt ud, Super flot mave!!! Hvad tror Tom der gemmer sig derinde? Han har jo før haft ret

KNus fra

Julie

Jeg tror ikke rigtig han har nogen gæt. Men han vil gerne have en dreng, så han også har det MEEEEN... Han vil også gerne have en pige mere Så altså...

Men jeg må høre ham på et ægte gæt, inden næste scanning

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
 Tilbage til emne-oversigten

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | FnugMave - 14+0 side 3 fra Uge 15