Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Debatten på Baby » Børn 6 år+ » 11 års fødselsdag (Niece)

Tilbage til emne-oversigten

4. marts 2010, kl. 19:15

Denne profil har Foto Garanti
med en skøn datter og vidunderlig mand

Hej forældre

Jeg har en skøn niece der bliver 11 år.

Men hvad i alverden køber  man det en 11 årig idag??? Da jeg selv var 11 handlede det hele om barbie dukker...

Men det er jo lidt tid siden jeg var 11 og kan godt se tiderne har ændret sig en DEL... Det ene øjeblik er Bratz et hit, det næste øjeblik er det High School Musical, 2 min senere står den på modetøj med det tigtige navne (som jeg ikke kan huske) og glattejern.

Hvad ønsker jeres piger sig i gave, måske jeg kan hente lidt inspiration hos dem...

NoName, der er total på bar bund.

4. marts 2010, kl. 19:36

glæder mig til en all inclusive ferie til Bulgarien med min datter

I min familie er det Hello Kitty der hitter hos den 11-årige. Det være sig sengetøj, strømper, pennalhus. Ja, nærmest alt med den stakkels kat

K.h. Linda

4. marts 2010, kl. 19:46

Åhh ja, den der stakkels kat... Jeg har aldrig set hende i noget eller med noget Hello Kitty... Så ved ikke om det vil falde i god jord.

Guud altså, var vi ligeså besværlige da vi var 11????

4. marts 2010, kl. 21:29

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Ahhh....ferie:o )

Min niece bliver 12 på lørdag, og hun er bestemt ikke til Hello Kitty - men det tror jeg virkelig er meget forskelligt.

Da hun blev 11 gav vi hende en G-star trøje - super-fed. Og hun ønskede sig Diesel og Bjørn Borg underbukser, lækre tørklæder, High School Musical film og SingStar og cd'er.....

I år ønsker hun sig en sort buddha til værelset...

4. marts 2010, kl. 21:56

fridag og frisør besøg imorgen :-)

min datter bliver 11 til maj, og er virkelig en minni teenager...så alt hvad der hedder parfume, glatte-krølle jern, make up.... computer tilbehør (sims 3 er et kæmpe hit) mobil tilbehør, mærketøj (her hitter papfars pige) gavekort til h&m mm

5. marts 2010, kl. 05:16
Mor.sander

Min datter blev 11 år i jan. og her var det tøj, sko, musik der stod øverst på ønskelisten.

5. marts 2010, kl. 07:19

Hold da op, mange tusind tak for jeres forslag, mon ikke jeg kan finde på et eller andet nu...

Tak for hjælpen piger.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
 Tilbage til emne-oversigten

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | 11 års fødselsdag (Niece) fra Børn 6 år+