Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Tilbage til emne-oversigten

4. marts 2010, kl. 16:17

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti

Mathilde synger sådan om en løbecykel hun har set oppe ved cykelhandleren...

Men når hun nu er 3,5, får hun så nok ud af en??

4. marts 2010, kl. 16:19
mor01&09

Stumpen skriver:

Mathilde synger sådan om en løbecykel hun har set oppe ved cykelhandleren...

Men når hun nu er 3,5, får hun så nok ud af en??

Min niece fik en i julegave hun bliver 3 i næste uge og hun bruger den rigtigt meget

4. marts 2010, kl. 16:46

Denne profil er PLUSmedlem
Min søn fik en i julegave, og han bruger den flittigt, når det altså er til at komme frem for sne. Han bliver 3år til maj.
4. marts 2010, kl. 16:51

da min pige var næsten 3 fik hun en og den blev brugt meget sidste sommer og det gør den helt sikkert igen i år.

man kan indstille sædet i tre trin så den vokser men barnet.

4. marts 2010, kl. 17:01
Denne profil er PLUSmedlem
Med en kæmpe beskidt dreng 8-)

Min brors dreng fik den da han han var 2½ år, nu er han snart 3½ og bruger den hver dag, så mon ikke at hun vil kunne få en masse glæde af den

4. marts 2010, kl. 17:09

Mikkel og Jeppe, aka Kevin og Ben 10

Jeppe og Mikkel fik ders da de var 2 år.... Og de har brugt dem MEGET og gør stadigvæk!!!

Bare vær opmærksom på størrelsen.

4. marts 2010, kl. 18:28

Heidi Bakke skriver:

Jeppe og Mikkel fik ders da de var 2 år.... Og de har brugt dem MEGET og gør stadigvæk!!!

Bare vær opmærksom på størrelsen.

Tak for svar alle sammen..

Den hun har forelsket sig i en blå fra Winter og den kan indstilles i højder.. Tror lige jeg skal have hørt den bedre halvdel efter om vi ikke skal op og købe den i morgen...

15. marts 2010, kl. 18:41
Denne profil har Foto Garanti
Sommerferie, sommer summarum - tid til skæg og fis og ha' det sjovt i timevis :-)

Min datter på snart 4 år har super meget glæde af hendes stadig, og jeg tror at hun har glæde af den lang tid endnu

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
 Tilbage til emne-oversigten
Baby.dks eksperter

Baby.dks eksperter

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Løbecykel fra Børn 3-6 år