Qtv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

A.

er nogen fra jeg  har medvirket (staves) i den program måske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Honningblomst

Nej, men havde en aftale med en fra q bladet...ved godt det ikke er det samme, men jeg droppede det igen..

Skal du være med da... spændende..

Anmeld

26. februar 2010

A.

Eva skriver:

Nej, men havde en aftale med en fra q bladet...ved godt det ikke er det samme, men jeg droppede det igen..

Skal du være med da... spændende..

ja det skal jeg men blev lidt i tvivl

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

A. skriver:

ja det skal jeg men blev lidt i tvivl

Kan jeg godt forstå...jeg troede også godt jeg ville, men da jeg tønkte mere over det, da var det på ingen måde noget jeg kunne eller ville...tror du skal føle godt efter indeni dig selv..

Anmeld

26. februar 2010

A.

Eva skriver:

Kan jeg godt forstå...jeg troede også godt jeg ville, men da jeg tønkte mere over det, da var det på ingen måde noget jeg kunne eller ville...tror du skal føle godt efter indeni dig selv..

ja det er nemlig det skal vist lige tænke over det lidt mere

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

ja det er nemlig det skal vist lige tænke over det lidt mere

God idé...

jeg blev på et tidspunkt spurgt om jeg ville være med i noget som skulle følge nogle singlemennesker og nej, tak.. men jeg var meget tæt på at skulle være med i noget for tv3 men der var fokus heller ikke på mig, men det var for at hjælpe en anden-....kommer meget an på om midlet helliger målet, synes jeg...Hvad skal du, hvem gør du det for og hvorfor?

Knus

Anmeld

26. februar 2010

A.

Eva skriver:

God idé...

jeg blev på et tidspunkt spurgt om jeg ville være med i noget som skulle følge nogle singlemennesker og nej, tak.. men jeg var meget tæt på at skulle være med i noget for tv3 men der var fokus heller ikke på mig, men det var for at hjælpe en anden-....kommer meget an på om midlet helliger målet, synes jeg...Hvad skal du, hvem gør du det for og hvorfor?

Knus

det skal være en historie om forbudte følelser så det er en historie om mig og min ex..

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

A. skriver:

det skal være en historie om forbudte følelser så det er en historie om mig og min ex..

Uha, det ville jeg aldrig stille op off. med....så skulle det være som en historie i et bald hvor mit navn ikke blev nævnt eller der kom billeder på...det andet ville jeg aldrig, det er for tæt på og hvad med din x, er han ok med det?

Anmeld

26. februar 2010

A.

Eva skriver:

Uha, det ville jeg aldrig stille op off. med....så skulle det være som en historie i et bald hvor mit navn ikke blev nævnt eller der kom billeder på...det andet ville jeg aldrig, det er for tæt på og hvad med din x, er han ok med det?

han er ok med det..meeen nu skal hans ex kone også med og det bliver han nok ikke så glad for men ellers siger han at han stoler på mig og han har ikke noget imod det

Anmeld

26. februar 2010

smokin

A. skriver:

er nogen fra jeg  har medvirket (staves) i den program måske??

Lone H. herinde fra har medvirket i QTV. Hun røg efterfølgende på sygehuset med kraftige veer skriv til hende, hun ved hvad det drejer sig om helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.