Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Dumme dumme skoldkopper!!

Kamelia

Besvar indlæg Anmeld indlæg
24. februar 2010

Åhhh er så træt af sygdom........nøøøj hvor har vi bare været ramt! Nu har lillemanden fået skoldkopper og så enda rigtig mange af dem. Der er bare så mange store grumme skoldkopper i bleområdet og på tissemanden, den lille stakkel!!

Længe leve PoxClin!

Nå endnu en dag hjemme med et sygt barn, nu må det da også snart være slut. Jeg viiiiiiiiiil have sommer og sol og blomster og fugle der synger og blade på træerne og sidde i min havestol og sukke efter sne(hi hi hi)!!!!!!!

Bare et lille morgensuk herfra!

Kamelia

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Lærke Sofia april 2010 og Liam Robert maj 2012:)
24. februar 2010
Kamelia skriver:

Åhhh er så træt af sygdom........nøøøj hvor har vi bare været ramt! Nu har lillemanden fået skoldkopper og så enda rigtig mange af dem. Der er bare så mange store grumme skoldkopper i bleområdet og på tissemanden, den lille stakkel!!

Længe leve PoxClin!

Nå endnu en dag hjemme med et sygt barn, nu må det da også snart være slut. Jeg viiiiiiiiiil have sommer og sol og blomster og fugle der synger og blade på træerne og sidde i min havestol og sukke efter sne(hi hi hi)!!!!!!!

Kamelia

god bedring til lillemanden

Tanja 32 + 4

Kh. Tanja, Lærke og Liam.

Lilypie Second Birthday tickers

Til salg:
Mira0911

24. februar 2010
Kamelia skriver:

Længe leve PoxClin!

Kamelia

Her er vi også ramt af sygdom konstant...

God bedring til sin søn...

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Syge børn     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+