Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Min dreng besvimer

« 12
Loggidut

Citér indlæg Anmeld indlæg
23. februar 2010, kl. 17:59
eirene skriver:

Når Alexander bliver rigtig hysterisk stopper han med at trække vejret. De fleste gange kan vi få ham til at trække vejret igen, som regel ved at puste ham i munden.  Men nu har jeg igen i dag for 3. gang inden for ½ år oplevet at han laver flitsbue og lige er væk 1-2 sekunder. Føj hvor er det ubehageligt. Og han vokser jo fra det.

Var bare nysgerrig om der er andre der har oplevet det samme??

Lidt-bekymret-Irene

HEP!

et bundhysterisk barn var jeg...og jeg skreg til jeg blev blå omkring læberne og til sidst dejsede omkuld...

Jeg tror kun der er en eneste mulighed for at stoppe det, og det er at gribe det i optakten, nu ved du han besvimer...så er det med at sætte en bremseklods i før det kommer dertil...evt. ned på jorden og snakke med ham om balladen (hov hvor gammel er han?)

men jeg mener faktisk jeg var 3 - 4 år før det stoppede...men ja jeg var lige så hysterisk som ham.

I dag er jeg faktisk kommet så nogen lunde ud af det...er og "næsten" helt normal...

Denne profil er Moderator
Baby.dk skal bestå!
Citér indlæg Anmeld indlæg
23. februar 2010, kl. 18:44
Loggidut skriver:

HEP!

et bundhysterisk barn var jeg...og jeg skreg til jeg blev blå omkring læberne og til sidst dejsede omkuld...

Jeg tror kun der er en eneste mulighed for at stoppe det, og det er at gribe det i optakten, nu ved du han besvimer...så er det med at sætte en bremseklods i før det kommer dertil...evt. ned på jorden og snakke med ham om balladen (hov hvor gammel er han?)

men jeg mener faktisk jeg var 3 - 4 år før det stoppede...men ja jeg var lige så hysterisk som ham.

I dag er jeg faktisk kommet så nogen lunde ud af det...er og "næsten" helt normal...

Hihi, ja heelt normal, det kender jeg godt..

Han er 3½ om lidt. Og vi prøver at stoppe ham inden det kommer så langt. Men nogle gange har man bare ikke hænder nok. I går stod jeg med armene fulde af varer og skulle bare have ham med hen til bilen uden han blev kørt over og det var han ikke tilfreds med.

Men det var rart at høre at han ikke er den eneste her. Det er jo altid rart at få bekræftet der ikke er noget galt og man ikke "tager skade" af det...

Kærligst Irene

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
« 12
Gå til Børn 3-6 år     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+