Eksperthjælp: mere svar til mormor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Lisbeth Jess

"mere svar til mormor "

Hej igen Lisbeth

Tak for dit hurtige svar omkring Tina og Oliver.

Du har ganske ret i at det er forfærdeligt at se på. Desuden har jeg ikke så meget erfaring på området, da både Tina og hendes ældre bror sov igennem fra dag 1. Havde aldrig kollik, og spiste, sov, spiste og sov.........

MEN de blev så begge til ørebørn, så der kan jeg træde til hvis det bli'r nødvendigt.

Ville bare lige fortælle dig at Tinas læge idag har ringet og fortalt at hun ved nærmere eftertanke besluttede sig til at kontakte en børnelæge for råd.

Derfor vil hun gerne på torsdag ha' en samtale med Tina, da hun har et "par løsningsforslag"

........OG denne gang har Tina bedt mig tage med, så 2 imod 1, så går det forhåbentlig :-)

Vi krydser fingre.

mvh

Mormor 9900

Lisbeths svar

Hej igen! 

Tak for du melder tilbage. Nu lyder det som om lægen er kommet på bedre tanker. Hun vil jo sikkert også gerne gøre det bedste.

Jeg mener stadig Oliver skal ses af en børnelæge, som kan vudere ham, lytte til mor og konkludere en plan . Han skal have det meget bedre, end det du beskriver.

Så godt du går med, og deter en god ide at aftale forinden, hvordan du bedst støtter din datter, når eller hvis hun går i stå, hun har jo forsøgt at bede om hjælp. 

Held og lykke med samtalen.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.