Opret gratis profil  

ondt i venstre side :o(

Visninger: 3.910   Svar: 5

tb

Besvar indlæg Anmeld indlæg
11. februar 2010

nu vil jeg lige prøve at høre om der er nogen der har oplevet det samme...

jeg er i uge 21+4 og er begyndt at have meget ondt i venstre side... så længe jeg sidder ned er det ikke så galt, men lige så snart jeg skal op og stå så gør det nas.. Kan det bare være fordi hun fylder godt derinde (hun sparker helt vildt) og det hele er ved at gi sig eller hvad kan det være.. Det sidder både foran og på ryggen, der hvor det gør ondt..

i morges da jeg vågnede gjorde det herre ondt, men der var jeg os godt tissetrængende, så det har jo nok trykket godt   men det burde da ikke gøre ondt hele dagen??

knus Tina

Karo

11. februar 2010
hmmmmmmmmm

Gad vide om det ikke er ligament smerter De kan godt starte med kun at sætte sig i den ene side og godt vare et stykke tid af gangen. Ellers spørg din jordmor, men jeg er næsten sikker på at det er ligament smerter.

Profilbillede for Valle81 Denne profil har Foto Garanti
13 lodder
Nu mor til 3:0) Asta 140204, Anton 270310, Arthur 160411
11. februar 2010

Hejsa:0)

det er helt normalt, det er dine ledbånd der giver sig, de såkaldte ligament smerter:0)

Da jeg var omkring lige så langt som dig havde jeg også nogle uger hvor det var MEGET slemt. Kunne ikke rejse mig fra sengen uden det føles som om maven krampede helt. Det samme hvis jeg rejste mig fra kontorstol, sofa osv.

Det forsvinder igen, men kan også komme igen i større eller mindre grad.

Christina

35+3

tb

12. februar 2010

tak for svar

Profilbillede for jillkolsbjerg Denne profil har Foto Garanti
0 lodder
Tænk at man ved at man bliver MOR i næste uge;-)
12. februar 2010

tak for svar

hejsa

nu ved jeg jo ikke om det kan være det jeg selv har ( er jo ikke læge ;-)) 

jeg kan starte med at sige at jeg går sygemeldt pga. bækkenløsning og plukveer an mas. Men her forleden havde jeg mega ondt i venstre side, sådan ved lysken og omme ved lænden....ligesom hvis man har skulle tisse i laaaang tid eller ligesom mens smerter...svært at forklare....var så til lægen da  min jordemoder troede jeg måske havde fået blærebetændelse......men prøven ved lægen viste at det ikke var det.....men lægen stak to finger op og trykkede let til venstre og op....OG JEG SKREG I VILDEN SKY.....det gjorde såååå onde...efterfulgt af grin....(blev meget overrasket over hvor ondt det gjorde, og sagde så til hende " hvis det her gør ondt, hva så når jeg skal føde   så smiler hun bare til mig og siger " jamen det er en anden smerte.....).det viser sig så at det er mit bækken der er blevet meget blødt og det er derfor jeg har ondt.....men der er ikke noget at gøre end at tage den med ro......

men somsagt er jeg ikke læge.....men ville bare lige dele det med dig, men det er svært at beskrive hvordan ondt man har;-)

knus jill 32+3

tb

12. februar 2010
jillkolsbjerg skriver:

hejsa

nu ved jeg jo ikke om det kan være det jeg selv har ( er jo ikke læge ;-)) 

jeg kan starte med at sige at jeg går sygemeldt pga. bækkenløsning og plukveer an mas. Men her forleden havde jeg mega ondt i venstre side, sådan ved lysken og omme ved lænden....ligesom hvis man har skulle tisse i laaaang tid eller ligesom mens smerter...svært at forklare....var så til lægen da  min jordemoder troede jeg måske havde fået blærebetændelse......men prøven ved lægen viste at det ikke var det.....men lægen stak to finger op og trykkede let til venstre og op....OG JEG SKREG I VILDEN SKY.....det gjorde såååå onde...efterfulgt af grin....(blev meget overrasket over hvor ondt det gjorde, og sagde så til hende " hvis det her gør ondt, hva så når jeg skal føde   så smiler hun bare til mig og siger " jamen det er en anden smerte.....).det viser sig så at det er mit bækken der er blevet meget blødt og det er derfor jeg har ondt.....men der er ikke noget at gøre end at tage den med ro......

men somsagt er jeg ikke læge.....men ville bare lige dele det med dig, men det er svært at beskrive hvordan ondt man har;-)

knus jill 32+3

det var da noget trælst noget.. mit sidder lidt længere oppe, der hvor man os har sidestik  men det er ikke så slemt i dag som det var i går, heldigvis, så det er jo nok bare de der ligament smerter.. går heldigvis sygemeldt, så kan da tage den med ro og lægge mig ned, hvis det bliver helt galt  jeg døjer så til gengæld med svimmelhed.. var ved at besvime igen i dag ude i Bilka  det er anden gang.. det er mega pinligt at man lige pludselig bliver nødt til at sætte sig ned midt i det hele!!!!!!  fatter ikke lige hvad der sker der..

Gå til kategorien "Graviditet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333