"mere svar om nattesøvn."
Hej Lisbetht...
Ved ikke om der er andre muligheder for at svare tilbage så du får lige endnu et brev.
Jeg er gået fra pga bækkengener og plukveer, føler mig også svimmel - kaster op osv så har fået besked på fra lægen at slappe meget af og slet ikke må stresse.....
Men det har betydet at hun har fået kortere dage i vuggestuen... lader hende sove til hun vågner af sig selv for så at stille og roligt vågne, spise morgenmad osv.... før jeg afleverer hende... og jeg henter hende også da det ellers først blir halv 5 hvor min mand har fri.
Og synes jeg hygger lige så meget med hende som jeg ellers har gjort.. ofte mig der putter hende og læser godnat historier......
Men pga bækkensmerter løfter jeg ikke lige så meget, vi bor på 3 sal og det er nogle trælse trapper.... siger jeg har ondt i numsen og hun selv må gå.. det forstår hun godt og spørger så hvor far er for han kan jo løfte
Har forklaret dem situationen i vug. De siger hun har nogle gode dage der. Virker helt frisk... Mht hendes middagslur så kører de hende ind efter 2 timer som hun så vågner af, ellers tager hun nogle gange en lang skraber og så er hun slet slet ikke træt om aftenen....
Hun er aldrig blevet passet meget ud... måske har hun overnattet max 10, nærmere 5 hos min mor og far. Min mands far har sagt han ikke vil passe hende før hun har smidt bleen og sån, han føler sig ikke klar til det, og det respektere vi... og hans mor har hun ikke set ofte så det vil jeg ikke.
Hun har altid haft brug for tryghed fra mig, det mig der dur når hun er syg osv osv... Men de enkelte gange min mand har været hos hans far og overnattet med hende er det gået uden problemer.
Hun tager store skift svært, bl.a. skiftede hun vuggestue i maj sidste år hvilket hun efter en uges tid reagere kraftigt på.....
Jeg tænker om det kan være fordi hun ved der kommer en baby snart. Min veninde har lige født og flere i vuggestuen har på det sidste fået små søskende så hun ved godt hvad det handler om. Skal vi prøve ikke at snakke så meget om babyen? (hun blir dog ikke sur når vi gør) men vil jo også gerne ha hun er forberedt....
ååhhh haaaa... vil hende det bedste.. vil snakke med min mand senere om måske at flytte hendes madras herind til os.
Lisbeths svar
Kære Sara!
Tænkte nok du var gået fra til orlov, det lyder som om du skal atge den helt med ro, og bækkenet gør at du ikke kan bære. Så er der også langt op til 3 sal, for små ben.
sELVFØLGELIG VED DIN DATTER DE RKOMMER ET BARN TIL, HVAD DET INDEBÆRER KAN HUN FOR NUVÆRENDE IKKE OVERSKUE. Og uanset hvor meget et barn bliver forberedt så kommer der en naturlig reaktion, når der kommer flere børn.
Jeg tror stadig hun reagerer på at tingene måske er anderledes nu hvor du skal skåne mest muligt, det forstår hun ikke .
Det lyder jo som du er rigtig meget sammen emd hende og deter lige det hun har brug for.
Bare du/ I også blive ropfyldt me doverskud inden den næste, så skal det hele nok gå fint.
Fortsat held og lykke med det hele.
Varme hilsner
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk