"gravid igen efter en ufrillig abort."
Hej,
Jeg blev gravid i september, men tabte det desværre kort tid efter.
Nu er vi klar til at prøve igen og jeg er stoppet med p pillerne. Jeg er desværre bare nervøs for at jeg skal tabe det igen, derfor vil jeg høre om der allerede nu er noget jeg kan gøre for at øge chancerne for at blive gravid.
Er der noget kosttilskud eller vitaminer der vil være gode at begynde at tage allerede nu? Jeg ved det er godt at stoppe med at ryge og undgå alkohol, men jeg vil bare gerne have det lykkes denne gang.
Håber du kan svare på mine spørgsmål og komme med nogen råd.
Venlig hilsen Sofie Skovholm
Lisbeths svar
Kære Sofie!
Deter så hårdt at gennemgå en abort, når det er en ønskegraviditet, og angsten og bekymringen er tilstede, når du nu igen gerne vil være gravid.
En vis procentdel af alle graviditeter ender som aborter, og det sker, når der er noget galt med fostret.alligevel er det smertefuldt, for hvorfor lige mig, bliver der ofte tænkt.
Du har været gravid og bliver det sikkert let igen, og det er vigtigt, du har tillid og siger til dig selv. Denne gang går det helt normalt, for jeg er sund og rask og klar til at gennemgå en vellykket graviditet
I min brevkasse er der en i Novmber 2009, der foreslår en kanonkur til gravididtet. Jeg håber du kan finde dette indlæg.og bruge de af forslagene, som du mener vil være godt for dig.
Jeg ønsker dig en masse held og lykke med projekt: Gravid igen.
Varme hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld