qp skriver:
Åhh hvor jeg bare viiiiiildt gerne ville læse dit speciale når du engang bliver færdig - synes jo det er sååååh spændende et emne. 
kan du sige det med opret hoved til et misbrugt barn?
det kan godt være de er syge, det kan godt være at der måske nogen gange er meget lidt man måske kan gøre for at undgå det i fremtiden...
men de er voksne!
hvad sker der med små børn? pigerne fra sønderjylland feks. de er flyttet, og får psykologhjælp.... men tror i virkelig på at det fjerner det der er sket fra dem?
jeg blev psykisk mishandlet som barn, han blev fjernet fra mit liv, og jeg fik psykologhjælp, men det er her sgu stadig, hver eneste dag!!!! og de de stakkels små børn går ud for er da 1000000000000 gange være!!!
Nu sidder i her som mødre og giver mig indtrykket af at i holder honden over denne slags.... hmmmm... 'mennesker'... hvad ville i gøre hvis det var en dagplejepædagog/ skolelærer fra jeres børns instidution???? eller værer -jeres børn som blev ofre???
så ville i nok tænke ligesom os.... håber jeg da!
Det er ikke ment som et personligt anfald, jeg synes det er godt at Rosa prøver at hjælpe dem der MÅSKE kan/vil hjælpes, jeg tvivler bare på det har nogen nytte, det hjælper i hvertfald ikke dem han allerede har smadret for livet!
Anmeld