Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Åh er så nervøs !! :'(

« 123 »

Denne profil har Foto Garanti
Kys det nu, det satans liv - Og grib det fang det, før det er forbi! <3
Citér indlæg Anmeld indlæg
28. januar 2010, kl. 15:34

Åh nej, sikke da en oplevelse!
Håber I alle tre klare det - Selv om det kan være noget så frusterende.

alt hvad der kan krydses, for at hun ikke fejler noget alvorligt, den lille prinsesse.

STORT!

~*Mette & Emil 260509 * ~

Malou Vilma Nørgaard

28. januar 2010, kl. 15:38

Tusind tak for de søde ord og mange kram, det hjælper..

ja  også ALT jeg kan for at de "bare" tjekker hende for en sikkerheds skyld, og der INTET er galt..

knus

Elsker min datter Malou Vilma højere end højt! <3

MichellaMalou

28. januar 2010, kl. 15:45

eej det lyder da utroligt grimt søde,,

Ox.

28. januar 2010, kl. 16:09
Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej tøsser

I nat ved en 4tiden, hørt jeg lige pludselig nogel voldsomme gisp, og det var fra malou som lå og gispede helt vildt, da jeg så kom over til hende, var hun blålig i hoved.. 

(skal lige sige jeg vågner på en studs, så hun har ikke ligget der i særlig lang tid, da jeg sover MEGET LET)..

men tog hende så op , og hun begyndte så at skrige helt vild og græde, jeg trøstede hende, og så begyndte hun og hoste, og med det ene host , kom der der blod med op, jeg vækkede så mathias og vi ringede vagtlægen, og han sagde at vi skulle komme straks.. vi tog så afsted, og ja han sagde det kunne han da godt se der var noget galt, og da hun jo er fortidlig født skulle man være ekstra opmærksom, så han sagde vi skulle tage hjem, og så skulle vi tage på hospitalet imorgen tidlig.. da vi så kom ind på hospitalet, blev der snakket med en læge, og hun fik taget blodprøver , og self kunne de ikek finde hendes åre, så det ramte forkert 3 gange !!! åh det gør ondt, når man bare kan se ens pige ligger og har ondt, og man intet kan gøre.. .. men til sidst fandt de den heldigvis, og så skulle han lytte og andre ting.. vi skulle så vente der til der kom svar fra blodprøverne, da der så kom svar, sagde han at de ikke kunne sige havd det er, men at hun skulle til nogle tjeks ang hjerte og andre organer !! WHAT!! ... han var ikke sikker på der var noget galt med hjertet med ville være på den sikkere side.. årh har aldrig i mit liv tudet såå meget!! nu er vi kommet hjem, og skal der ind igen imorgen, og malou sover (LIGE VED SIDEN AF MIG, SÅ JEG KAN HOLDE ØJE) ..

men ja skulle bare lige ud med det..

knus cille

Eeeeej puha, hvor er jeg ked af at høre det!

Krydser fingre for jer!!

Malou Vilma Nørgaard

28. januar 2010, kl. 16:33
Sussie&Lilje skriver:

Eeeeej puha, hvor er jeg ked af at høre det!

Krydser fingre for jer!!

tak ja krydser også bare alt..

puha bare tanken om der skulle være noget galt, får mig til at tude .. øvøvø.. men det er der self ikke..

Elsker min datter Malou Vilma højere end højt! <3

BOBS

28. januar 2010, kl. 16:44

kæmpeherfra...det lyder rigtig hårdt og væmmeligt.

herfra

28. januar 2010, kl. 17:21

Puh det må da være ubeskriveligt ubehageligt! Får helt ondt i maven...

Håber alt viser sig at være ok!

Denne profil har Foto Garanti
Nu med TO dejlige børn! Hvor heldig har man lov at være?
28. januar 2010, kl. 20:42

Åh det er bare ikke sjovt.... Håber alt er som det skal være med din dejlige lille datter.

Moderator

28. januar 2010, kl. 21:40
Uh ha krammer fra mig. Håber ikke din skønne pige fejler noget Sikke en grim oplevelse for jer.

Knus

Moderator

28. januar 2010, kl. 21:44

puha da, skatte!

Håber ikke at prinsessen fejler noget, men at det "bare" var en rigtig rigtig grum forskrækkelse

Kæmpe kys og kram til Jer alle 3

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
« 123 »
Gå til Syge børn     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+