Din statusbesked Gem

Forsiden   Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Debatten på Baby » Ordet er frit » Støt Baby.dk!

Visninger: 2.362 Svar: 86  Abonnér på dette emne  Gem som favorit

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12345...89 Næste 
28. januar 2010, kl. 12:07

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Denne profil er direktør og udvikler på Baby.dk
I could solve the world's problems... if I cared

Støt Baby.dk!
Du har nu mulighed for at støtte Baby.dk, så udviklingen af siden kan fortsætte. Du kan blive PLUSmedlem af Baby.dk for kun 25 kr. om måneden og derved få en masse fordele.
Hvorfor PLUSmedlem?
Baby.dk har godt 2 år på bagen og er vokset fra et lille debatforum uden funktioner til en temmelig stor side med en masse funktioner. Jeg driver siden i min fritid, og det kræver efterhånden ret meget at holde Baby.dk kørende. Så meget, at jeg for det første ikke længere kan overkomme det i min fritid, og for det andet ikke kan byde min familie at være så meget væk fra dem.
Derfor er jeg nødt til at bruge mindre tid på mit hverdagsjob og lægge krudtet i Baby.dk i stedet for. Og det kræver desværre penge i kassen.
Derfor har jeg lavet et PLUSmedlemskab på Baby, hvor du støtter siden og samtidig får nogle fede fordele. Foruden nogle nye funktioner på Baby.dk får du også en velkomstpakke, hvor der pt. er gavekort for over 350 kr. samt faste rabatter til flere steder.
Taber brugerne noget på det?
På ingen måde!
Du vil ikke miste funktioner eller opleve begrænsninger på eksisterende funktioner, hvis du ikke vælger at blive PLUSmedlem. Du kan det samme i dag, som du kunne i går. Det, du får adgang til som PLUSmedlem, er alle sammen nye ting. Nye muligheder.
Hvis du støtter Baby.dk, får jeg mere tid til at drive siden, hvilket igen betyder, at den bliver endnu bedre. Flere fordele til dig, flere funktioner, osv.
Læs mere om dine fordele som PLUSmedlem
Jeg håber i tager godt imod initiativet

Du har nu mulighed for at støtte Baby.dk, så udviklingen af siden kan fortsætte. Du kan blive PLUSmedlem af Baby.dk for kun 25 kr. om måneden og derved få en masse fordele.

Hvorfor PLUSmedlem?

Baby.dk har godt 2 år på bagen og er vokset fra et lille debatforum uden funktioner til en temmelig stor side med en masse funktioner. Jeg driver siden i min fritid, og det kræver efterhånden ret meget at holde Baby.dk kørende. Så meget, at jeg for det første ikke længere kan overkomme det i min fritid, og for det andet ikke kan byde min familie at være så meget væk fra dem.

Derfor er jeg nødt til at bruge mindre tid på mit hverdagsjob og lægge krudtet i Baby.dk i stedet for. Og det kræver desværre penge i kassen.

Derfor har jeg lavet et PLUSmedlemskab på Baby, hvor du støtter siden og samtidig får nogle fede fordele. Foruden nogle nye funktioner på Baby.dk får du også en velkomstpakke, hvor der pt. er gavekort for over 350 kr. samt faste rabatter til flere steder.

Taber brugerne noget på det?

På ingen måde!

Du vil ikke miste funktioner eller opleve begrænsninger på eksisterende funktioner, hvis du ikke vælger at blive PLUSmedlem. Du kan det samme i dag, som du kunne i går. Det, du får adgang til som PLUSmedlem, er alle sammen nye ting. Nye muligheder.

Hvis du støtter Baby.dk, får jeg mere tid til at drive siden, hvilket igen betyder, at den bliver endnu bedre. Flere fordele til dig, flere funktioner, osv.

Læs mere om dine fordele som PLUSmedlem

Jeg håber i tager godt imod initiativet

Henrik

Her er et direkte link til at købe PLUS

28. januar 2010, kl. 12:14

Gisp....

Super god idé...

28. januar 2010, kl. 12:19

Denne profil er moderator på Baby.dk
wee!! 31+... For vildt :) Så er man fuldtidsmoar i mere end et år :)

Jeg vil opfordre alle til at støtte med at være plusmedlem

Jeg kan henlede vores alle sammens tanker på en debat vi havde for nogen tid siden, hvor det handlede om:

'Hvor meget laver du i forhold til din mand', hvor Tine skrev:

Henrik laver baby.dk og jeg laver resten ...

Selvom jeg godt har vidst at vores alle sammens Henrik har knoklet rigtig meget, rørte det mig, fordi jeg ved det er rigtigt.

Så lad os alle sammen i fællesskab købe ham fri af løn-slave-arbejdets staunsbånd og få ham på baby.dk på fuldtid

Vi har jo den bedste side. Så det skulle vi gerne blive ved med

28. januar 2010, kl. 12:23

- 64 dage til termin.... Puh ha! Det er jo lige om lidt! :)

Den vil ikke tage imod min betaling

28. januar 2010, kl. 12:27

Jules skriver:

Har samme problem. Når jeg trykker "bliv plusmedlem" ryger jeg ikke videre men bliver på siden!

28. januar 2010, kl. 12:29

Rikke skriver:

Har samme problem. Når jeg trykker "bliv plusmedlem" ryger jeg ikke videre men bliver på siden!

Fra hvilken side? gerne link
28. januar 2010, kl. 12:34

Jules skriver:

Fandt ud af din - det er fordi du bruger et internationalt betalingskort. Jeg kan kun tage imod Dankort og VisaDankort :/
28. januar 2010, kl. 12:36

Henrik skriver:

Fra hvilken side? gerne link

www.baby.dk/PaymentCenter/PlusAdvantages.aspx

28. januar 2010, kl. 12:36

Har en super dejlig dreng
Henrik skriver:

Fandt ud af din - det er fordi du bruger et internationalt betalingskort. Jeg kan kun tage imod Dankort og VisaDankort :/

Hvad med visa elektron

28. januar 2010, kl. 12:37

suanne85 skriver:

Hvad med visa elektron

Det er desværre et internationalt kort

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12345...89 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten

TheLittlePeople.dk
TheLittlePeople.dk

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Støt Baby.dk! fra Ordet er frit