Du stresser mest kl. 7.25

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra BT

En ny undersøgelse har testet, hvornår på dagen kvinder stresser allermest.

Et britisk firma har undersøgt, hvornår mødre er allermest stressede.

Undersøgelsen viste, at de allerede stresssede mødre nåede dagens kogepunkt allerede før de kom på arbejde. Og hele 42 pct. af dem havde snerret af deres børn, uanset om de havde været uartige eller ej.

Hvornår er dit stressniveau på sit højeste?

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Rasmine

29. januar 2010

Na-Wi

På det tidspunkt sover William og jeg Så ingen stress på det tidspunkt her i huset

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Der sover vi nu også.....jeg gider ikke stresse så vi sover lige til vi kan og så må jeg komme lidt senere hvis det er...en af goderne som studerende...

Knus Eva...

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Pia.

Vi stesser ikke 7.25 - der sidder vi og spiser det sidste morgenmad sammen alle 4 - jeg står op en halv time før mine tre børn og gør det hele klar, tænder altid et stearinlys og så hygger vi - det er rigtig vigtigt for både mine børn og jeg at vi har tiden stille og roligt til at stå op, blive vasket, børste tænder, tage tøj på og spise morgenmad - helt stille og roligt... Vi køre her fra ca. 7.50 - og her hvor det er frostvejr, går jeg gerne ud 5-10 mintter før for at varme bilen op og skrabe is...

Skulle det ske vi sover over os - så møder de en time for sent eller holder en fridag - hele dagen er ødelagt hvis vi skal stresse ud af døren og jeg nægter simpelthen at give mine børn sådan en dårlig start på dagen..

Så ingen stress her...

Knus Pia.

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Vi stesser ikke 7.25 - der sidder vi og spiser det sidste morgenmad sammen alle 4 - jeg står op en halv time før mine tre børn og gør det hele klar, tænder altid et stearinlys og så hygger vi - det er rigtig vigtigt for både mine børn og jeg at vi har tiden stille og roligt til at stå op, blive vasket, børste tænder, tage tøj på og spise morgenmad - helt stille og roligt... Vi køre her fra ca. 7.50 - og her hvor det er frostvejr, går jeg gerne ud 5-10 mintter før for at varme bilen op og skrabe is...

Skulle det ske vi sover over os - så møder de en time for sent eller holder en fridag - hele dagen er ødelagt hvis vi skal stresse ud af døren og jeg nægter simpelthen at give mine børn sådan en dårlig start på dagen..

Så ingen stress her...

Knus Pia.

I kører jo også tidligt... her futter de/vi afsted 10 over 8....skønt at bo så tæt på skolen... har skrevet til dig tusind gange...næsten..

Men desværre er det vel ikke sådan I hele tiden kan køre det....tænker på at en dag er man jo nød til at skulle ud i det virkelig liv....både du og jeg. jeg skal til aug, praktikken og så er det ved at være slut efter den...øvøv...

Og ja stearinlys er også et must her...ellers er det også så trist og mørkt synes jeg...

Anmeld

29. januar 2010

Pia.

Eva skriver:

I kører jo også tidligt... her futter de/vi afsted 10 over 8....skønt at bo så tæt på skolen... har skrevet til dig tusind gange...næsten..

Og ja stearinlys er også et must her...ellers er det også så trist og mørkt synes jeg...

De møder kl. otte - så vi køre 10 minutter før.. vi har jo også kun 5 minutter til skolen...  - Savner da de mødte 8.35 ....

Ja så godt du havde skrevet smukke

Knus og skøn weekend...

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

De møder kl. otte - så vi køre 10 minutter før.. vi har jo også kun 5 minutter til skolen...  - Savner da de mødte 8.35 ....

Ja så godt du havde skrevet smukke

Knus og skøn weekend...

Ok..skrev lige lidt mere.. tænkte på at en dag skal du jo ud i virkeligheden også..arbejde eller? jeg har en stakket frist i hvert fald men glæder mig også til at skulle ud sådan rigtigt.. er du ikke ved at blive lidt træt af ikke at komme ud eller nyder du det stadig?

Konrad er jo stadig hjemme, så jeg nyder at komme lidt i skole-griner

Ok...undrede mig du ikke svarede når jeg havde skrevet så mange steder..??

Knus til jer...oppe nordpå..

Anmeld

29. januar 2010

Muffinmus

hmm, der har vi været oppe i 1,5 time og er næsten på arbejdet:-) møder kl 7.30 og har 45 min kørsel + 2 unger der skal i dagpleje inden

Så nej, stresser vist mest kl 6.20..hvor ungerne skal have overtøj på og ud af døren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.