Facebook igen igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Ox.

Jeg har som mange andre haft problemer med min facebook på det sidste, men så fik jeg lige sendt denne mail:

ADVARSEL!>>>>>HAR DIN FACEBOOK VÆRET LANGSOM PÅ DET SIDSTE? GÅ TIL "INDSTILLINGER" OG VÆLG "APPLIKATIONSINDSTILLINGER", ÆNDRE TIL "FØJET TIL PROFIL" HVIS DU SER EN DER ER HEDDER "UNAVNGIVEN APP." SÅ SLET DEN! DET ER EN INTERNAL SPYBOT. SEND VIDERE ... DETTE ER IKKE EN JOKE! DEN VAR PÅ MIN!!!!!!... OG DET VAR DEN!!!!!!! ... ......

Og dne var sku også inde på min!  Har slettet min nu, men hvor er det da skræmmende et eller andet sted, har været meget omhyggelig med ikke at trykke på noget jeg ikke vidste hvad var osv ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Jeg har som mange andre haft problemer med min facebook på det sidste, men så fik jeg lige sendt denne mail:

ADVARSEL!>>>>>HAR DIN FACEBOOK VÆRET LANGSOM PÅ DET SIDSTE? GÅ TIL "INDSTILLINGER" OG VÆLG "APPLIKATIONSINDSTILLINGER", ÆNDRE TIL "FØJET TIL PROFIL" HVIS DU SER EN DER ER HEDDER "UNAVNGIVEN APP." SÅ SLET DEN! DET ER EN INTERNAL SPYBOT. SEND VIDERE ... DETTE ER IKKE EN JOKE! DEN VAR PÅ MIN!!!!!!... OG DET VAR DEN!!!!!!! ... ......

Og dne var sku også inde på min!  Har slettet min nu, men hvor er det da skræmmende et eller andet sted, har været meget omhyggelig med ikke at trykke på noget jeg ikke vidste hvad var osv ...

Ej, hvad er det for noget...var også på min...hmm...

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Den var også på min! Den er slettet nu! TAK!

Anmeld

27. januar 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Den var også her

Anmeld

27. januar 2010

Dictes mor

Den var også på min... mærkeligt

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

den var også på min

hmm...

Anmeld

27. januar 2010

Ox.

Aner heller ikke lige hvad der er sket der ...

Men den er ihvertfald slettet nu, så må vi se om det hjælper noget ..

Og det var så lidt da

Anmeld

27. januar 2010

@spire

min Fb har også opført sig herre skod på det sidste, og den var sq også på min..! Sådan noget *bip*.. 

Men ok, hvis man endelig skal ramme folk med sådan noget er FB jo ideelt, altså.. Det er jo i hele verden og folk bruger det jo bare uden omtanke.. Men ret skræmmende faktisk at FB ikke har bedre sikkerhedshalløj for sådan noget...

Anmeld

27. januar 2010

Diana...

Den var os på min og er nu slettet.

Anmeld

27. januar 2010

Kløver

Sussie&Lilje skriver:

det samme gælder her, har også lige fjernet den, og ja jeg hra heller ik bare tilføjet, var også pludselig en dag en på min venneliste jeg ikke kendte og som jeg ikke selv havde tilføjet, fik ham slettet med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.