Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Hvor store er de nu?

Citér indlæg Anmeld indlæg
19. januar 2010, kl. 07:11

Ja ganske enkelt, jer med børn på 3-3½ år, hvor store er jeres unger nu?

Jessica på 3½ er en lille fis på 95 cm og har lige rundet de 15 kg.

Synes selv at hun virker ret lille i forhold til hendes alder, men heldigvis mener lægen ikke der er grund til bekymring, da både hendes far og jeg, er lave mennesker.

men hvor store er jeres unger nu?

Linda

Denne profil har Foto Garanti
Tidligere "DAs mor" ;)
19. januar 2010, kl. 07:16

David er 3,4 og er også 95 cm. Han vejer 15½ kg, så de er da næsten lige små Jeg er selv 1,58 og hans far 1,78, så jeg har ikke de "store forventninger" til hans højde

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
19. januar 2010, kl. 07:48

Andrea er fra 1. september 06, så hun er 3 år og 4½ md. Hun er 96 lang, og har sneget sig op på 13 kilo, så hun er en bette fis

Vi er vist sådan meget gennemsnitlig høje herhjemme. Jeg er 169 og min mand er 185....

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
19. januar 2010, kl. 07:57

Lærke er 3 år og 9 mdr og er 104 cm høj og vejer 15.5 kg. Så hun er en høj slank pige Jeg er selv 175 høj og far 185, så mon ikke hun bliver en høj pige.

-------------------------------------------------------------------------------------

"There is no way to be a perfect mother, but a million ways to be a good one"  

Skjul alle signaturer
RumlesMor

19. januar 2010, kl. 08:43

Min pige er nu 3 år og 5 mdr. Hun er vist 94,5 cm høj, og vejer 12,3 kilo. Lægen vil gerne have hende til at tage 2 kilo på, men det er ikke noget vi tænker så meget over... Hun er glad, trives og meget aktiv - så ser ingen faretegn, er sikker på at hendes vægt kommer.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Børn 3-6 år     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+