Hey piger,
Skal simpelthen lige ud med det, da det er noget jeg aldrig har prøvet før...
hmmm tror jeg er ude i et lille problem... manden har længe kigget meget interesseret på mine enormt ømme bryster - som normalt boltre sig i en 75E. Jeg har i mange år brugt 75C, men blev så målt af en prof og skulle bruge 75E
UPS...
nå, men... en veninde gav mig et godt råd - som jeg gerne vil give videre - at jeg skulle købe en amme bh, længe før jeg skulle føde, da det er et helved at købe bh når man har født og virkelig har ondt. OG MAN KAN FÅ 50% I CHANGE INDTIL NYTÅR.
Jeg gik så troligt af sted med manden igår og ville prøve amme bh'er. Shit, shit, shit... hun startede med at komme med en 75E (som jeg jo normalt bruger)... endte med en 75J
WHAAAT!!!! Det er gået totalt forbi mit hoved, at de skulle være vokset så meget allerede. Ekspedienten sagde så, at det var et nummer større end hun ville have givet mig normalt, men at man skulle regne med de voksede endnu mere når der kom mælk i - hun tilføjer så lige til sætningen - at jeg maks må vokse én størrelse mere, da butikkerne "kun" fører til H...
I kan vel tænke jer til blikket hos min mand... haha... han var meget stolt af sin gravide hval med store bryster
Men tøser... skynd jer ned og gør et kub inden nytår!!!!! der er mange penge at spare.
Hvor meget voksede I i størrelsen efter I fik mælk i? Kan jeg regner med det hun sagde med én til to størrelser?
mega julekrammer 
Anmeld