Vækstskema....

Visninger: 2.586   Svar: 7

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

1. december 2009

Honningblomst

Hej piger...

Jeg kan simpelthen ikke finde et vækstskema og kunne godt tænke mig at se hvor min skønne dreng ligger henne..har været så nervøs for om han var for tyk, men sp i dag sagde at han var som han skulle være og at hans lille far på kun 190cm, nok skulle regne med at blive den lille en dag.

Så nogen der har et link...kan kun sammenligne med min den ældste på samme alder og der var han 23cm og 17 kg mindre....

Knus Eva...glad for han bare er perfekt, ham Bertram..

1. december 2009

lonemus

På motion-online.dk er der en fedmegrænse-måler for børn, måske du kan bruge den. jeg ville gerne smide et link, men da jeg kører Linux kan jeg pludselig ikke indsætte link mere

Lone

1. december 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

På motion-online.dk er der en fedmegrænse-måler for børn, måske du kan bruge den. jeg ville gerne smide et link, men da jeg kører Linux kan jeg pludselig ikke indsætte link mere

Lone

Tak... men det var nu ikke for at se om han er for stor for det er han ikke mere for at se hvor meget større han er end gennemsnittet, for synes virkelig han er meget, meget høj, men måske det bare er fordi Jepsen er så lille....

Knus og tak...

1. december 2009

lonemus

Eva skriver:

Tak... men det var nu ikke for at se om han er for stor for det er han ikke mere for at se hvor meget større han er end gennemsnittet, for synes virkelig han er meget, meget høj, men måske det bare er fordi Jepsen er så lille....

Knus og tak...

nå okay - men måske du alligevel kan bruge den, da den jo osse angiver den gennemsnitlige højde hos børn

2. december 2009

Tina2

Hej Eva, hvor høj er han og hvad vejer han? Han ser da ud HELT som han skal:-)

Knus Tina (også med høje unger)

2. december 2009

Hjaltesmor

Er det sådan noget, du leder efter?

http://www.sygeborn.dk/frame.cfm/cms/id=619/sprog=1/grp=9/menu=1/

2. december 2009

ekzunz

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg kan simpelthen ikke finde et vækstskema og kunne godt tænke mig at se hvor min skønne dreng ligger henne..har været så nervøs for om han var for tyk, men sp i dag sagde at han var som han skulle være og at hans lille far på kun 190cm, nok skulle regne med at blive den lille en dag.

Så nogen der har et link...kan kun sammenligne med min den ældste på samme alder og der var han 23cm og 17 kg mindre....

Knus Eva...glad for han bare er perfekt, ham Bertram..

Her søde Eva - det er lige den du efterlyser....

Dansk Pædriatisk selskab har kurverne - og Drenge 0-7 år er her:

http://www.paediatri.dk/vejledninger/vaekstkurver/drengeha-smaa.pdf

3. december 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Her søde Eva - det er lige den du efterlyser....

Dansk Pædriatisk selskab har kurverne - og Drenge 0-7 år er her:

http://www.paediatri.dk/vejledninger/vaekstkurver/drengeha-smaa.pdf

Åh altså... tusind mange tak.. det var nemlig lige dne jeg søgte.

Tak smukke...

Knus...

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.