Jer med hund, især labrador...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.945 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Astrid P

Indtil videre har vores lille Elton nærmest ikke fældet, men nu skal jeg da lige love for, at han tager revanche! Så kom jeg lige til at tænke på, om man bør børste ham? Det gjorde vi jo med Otto (vores tidligere hund), men han var så også sådan en langhåret og ulden fætter, så det virkede lidt mere naturligt.
Men bør man også børste en labrador, og i givet fald, hvilken slags børste er så at foretrække?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Mira0911

Astrid P skriver:

Indtil videre har vores lille Elton nærmest ikke fældet, men nu skal jeg da lige love for, at han tager revanche! Så kom jeg lige til at tænke på, om man bør børste ham? Det gjorde vi jo med Otto (vores tidligere hund), men han var så også sådan en langhåret og ulden fætter, så det virkede lidt mere naturligt.
Men bør man også børste en labrador, og i givet fald, hvilken slags børste er så at foretrække?

KH Astrid

Vi har selv en labradore... Og han fælder enormt meget...

Vi børster vores dagligt, han smider stadig meget, selvom han er børstet... Kontakt din dyrlæge, de kan klart anbefale den rigtige børst til din hund... :O)

Anmeld

29. november 2009

Maiken85

har en rottweiler som aldrig rigtig har fældet men her i år gjorde han næsten ikk andet... har aldrig brugt støvsugeren så meget... var ved dyrlægen med ham og der fik jeg noget vitamin tilskud til ham og nu fælder han slet ikke..

det hedder "NDS Vitaboost til smådyr" og ved min læge kostede det 87,88kr det er i pulver form og jeg har puttet det i en skål yoghurt eller noget i den stil

Anmeld

29. november 2009

..

Mine to er der også labrador i og jeg strigler dem så ofte jeg kan.

Har for nylig købt en børste med det lamme navn: Furminator v dyrlægen i Strib (v Middelfart). Den var mega dyr men den er godt nok pengene værd. Nu har jeg haft Rolf og MacKenzie i hhv 13 og 9 år og har aldrig haft en børste der har været bare halvt så god

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Hej jeg har også en furminator. Til min labrador. Men du skal være meget opmærksom på denne. Du må MAX børste 1-2 gange om ugen med denne til vores race da den skær hårene af. Og jeg fik en grundig vejledning med da jeg købte den. De andre dage bruger jeg en gummi handske til at tage alle de løse hår, det synes min er mums, for det klør bare SÅ meget med alle de løse hår. God fornøjelse. Og Ja furminator er dyr, men pengene vær, så der er knap så mange hår. Men husk vejledning for hundens skyld-

Kram Tvilling og Sam vuf vuf

Anmeld

29. november 2009

Maiken85

Hej jeg har også en furminator. Til min labrador. Men du skal være meget opmærksom på denne. Du må MAX børste 1-2 gange om ugen med denne til vores race da den skær hårene af. Og jeg fik en grundig vejledning med da jeg købte den. De andre dage bruger jeg en gummi handske til at tage alle de løse hår, det synes min er mums, for det klør bare SÅ meget med alle de løse hår. God fornøjelse. Og Ja furminator er dyr, men pengene vær, så der er knap så mange hår. Men husk vejledning for hundens skyld-

Kram Tvilling og Sam vuf vuf

Har lige læst inde på en side som sælger furminator at det er max er 2gange om måneden

http://dogsfirst.dk/shop/furminator-large-se-467p.html

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Det passer ikke helt....Men oki. Lige så mange forskellige produkter der ligeså mange meninger er der nok. På vejledningen som er krav til salget og lavet i samråd med dyrlægerne. Er vejledningen 1-2 gange om ugen for en labrador retriver.

Anmeld

29. november 2009

Skouboe

Jeg har ikke selv hund i øjeblikket, men en af mine forældres venner er hundetrimmer og hun siger at hun får flere og flere hunde ind, man ikke normalt forbinder med hunde der skal trimmes, som fx labrador og rottweiler.

Hun fortalte at hun anbefalede at man tog sine korthårede hunde til trimmer 2 gange årligt og gav dem den helt store tur med flere gange vask og tørring - på den måde får hun alle de løse hår af på en gang og hunden fælder stort set ikke, efter 3 timer med vask, tørring og pelspleje hos hende.

Når jeg engang får overskud til at have hund, bruger jeg gerne 6-800 kr. 2 gange årligt for at slippe for hundehår overalt, så jeg har tænkt mig at tage hendes råd til mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.