Opret gratis profil  

hjælp til junor seng

Visninger: 804   Svar: 6

Profilbillede for bette
0 lodder
holder ferie med guldklumpen.. hva skal vi mon lave... nogen gode ideer??
Besvar indlæg Anmeld indlæg
17. november 2009
lige et par spørgsmål fra mig..

hvad er forskellen sådan rent funktions messigt osv når man taler en lidt højre seng istedet for en alm lav?? noget for og imod??

og hvad har i købt til jeres af senge?? nogen der ikke har været så dyre??
MiMa

17. november 2009

Jeg købte en høj seng fra ikea (kan ikke huske hvad den hedder), da min den store voksede ud af tremmesengen. Den har han været rigtig glad for og det var praktisk for os, da vi på det tidspunkt ikke havde så meget plads. Der var så plads til at lege under sengen og senere har han også haft reoler og skrivebord under den.

Eneste minus: er at det er lidt besværligt for mor og far at kravle derop, når der skal puttes, så hvis vi har plads vil jeg helt sikkert købe en lav seng næste gang.

Profilbillede for bette
0 lodder
17. november 2009
MiMa skriver:

Jeg købte en høj seng fra ikea (kan ikke huske hvad den hedder), da min den store voksede ud af tremmesengen. Den har han været rigtig glad for og det var praktisk for os, da vi på det tidspunkt ikke havde så meget plads. Der var så plads til at lege under sengen og senere har han også haft reoler og skrivebord under den.

Eneste minus: er at det er lidt besværligt for mor og far at kravle derop, når der skal puttes, så hvis vi har plads vil jeg helt sikkert købe en lav seng næste gang.

okay har kigget lidt ¨på en halv høj seng.. tænkte at han måske ikke ville kravle ud af sådan en som han ville med en alm lav eller tager jeg fejl?
MiMa

17. november 2009

Når først dit barn er vokset ud af tremmesengen, og iøvrigt måske længe har kunnet kravle ud af denne ved egen hjælp (Vi havde en tremmeseng med en side der kunne sænkes), så vil barnet også kravle ud af en anden seng, hvad enten den er lav, halvhøj eller høj.

Hvis du ikke vil have at barnet kravler ud af sengen må du altså selv lære barnet at det skal blive der ved venligt men bestemt at lægge det tilbage i sengen hver gang det kravler ud af den.

Juniors mor

17. november 2009

Vi har købt en Woody halvhøj seng til Julie og hun ELSKER den. Jeg har selv syet forhæng til den, som matcher hendes værelse, og hun bruger meget tid inde i hendes lille hule . Kan klart anbefales! - selvom vi havde mere plads, ville jeg ikke vælge en lav seng.....

Profilbillede for bette
0 lodder
18. november 2009
Juniors mor skriver:

Vi har købt en Woody halvhøj seng til Julie og hun ELSKER den. Jeg har selv syet forhæng til den, som matcher hendes værelse, og hun bruger meget tid inde i hendes lille hule . Kan klart anbefales! - selvom vi havde mere plads, ville jeg ikke vælge en lav seng.....

puha den er da godt nok dyr... men flot
wamse

18. november 2009

Lærke har en lav junior seng fra jysk. Jeg malede den selv helt hvid. Jeg ville have en seng, hvor hun selv kunne kravle ud af, når hun skulle på toilet eller bare hvis hun vågnede. Nu sover hun så inde ved mig stort set hver nat, så den bliver ikke brugt så meget nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333