Eksperthjælp: Findes der hormonpiller som hjælper til gravididitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.468 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Lisbeth Jess

"Findes der hormonpiller som hjælper til gravididitet?"

kære Lisbeth.

så en tv serie på kanal 4 der hedder ghost whispere (gamle afsnit) og der prøver hovedpersonerene og få en baby, og havde prøvet nået tid, hun fik nogen homon piller der skulle gøre det nemmer og blive gravid og gøre så barnet bliver i maven. Er det nået man kan få her, hvordan, og hvordan virker det?

Med venlig hilsen M.

Lisbeths svar

Kære M.

Jeg  er ikke vidende om der findes  hormonpiller som hjælper til at blive gravid og samtidig holder på barnet.

ved hjælp til graviditet bliver der ofte givet hormoner for at stimulere ægdannelsen, med henblik på at tage dem ud til befrugtning.

Det du beskriver er i en film og der er alt jo muligt.

Hvis du har svært ved at blive gravid ,eller har aborteret,skal du bede din egen læge om at hjælpe dig videre.

Held og lykke med projektet,

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

birgitte1988

hej jeg vil gerne være gravid igen sammen med min nye fyr og vi har prøvet i snart 1 år nu og jeg har en pige i forvejen med en anden, hvordan kan det være at jeg så ikke kan få en nu selvom han er blevet tjekket?? Help me please..

Anmeld

2. juni 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej!

Selvom du har et barn i forvejen kan der også hos dig være en grund. Har du mon haft en uopdaget infektion?

Nogen gange tager det også tid at blive gravid og af en uvis grund, jo mere brændende ønsket er, jo sværere er det nogen gange.

Mit råd er. Sørg for at blive checket hos en gynækolog,:

Hvis alt er orden, så er det noget med at tro på sagen, uden det fylder det hele i livet. Slappe af og nyde det barn I har. Så tror jeg på at det lykkes.

Hvis du søger på nanturmedicin så er der noget der kaldes en kanonkur til hjælp på graviditet.

held og lykke med projektet

Anmeld

2. juni 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej!

Selvom du har et barn i forvejen kan der også hos dig være en grund. Har du mon haft en uopdaget infektion?

Nogen gange tager det også tid at blive gravid og af en uvis grund, jo mere brændende ønsket er, jo sværere er det nogen gange.

Mit råd er. Sørg for at blive checket hos en gynækolog,:

Hvis alt er orden, så er det noget med at tro på sagen, uden det fylder det hele i livet. Slappe af og nyde det barn I har. Så tror jeg på at det lykkes.

Hvis du søger på nanturmedicin så er der noget der kaldes en kanonkur til hjælp på graviditet.

held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.