Har bestilt varer i England

Visninger: 871   Svar: 16

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

12. november 2009

Karina

Hvem leverer i DK. Jeg har fået trackingmail - er i DK, Aalborg og forsøgt leveret 2 gange står der - hvad tidspunkt på dagen kommer de, og hvem er det der leverer kan I andre der har købt her huske det??

mvh. Karina, som nu egenligt gerne vil modtage varerne

Anmeld Svar

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan sku ikke huske hvem der kom med mine ting fra england. Hmmm... Og jeg var endda hejmme, da de kom ...

Anmeld Svar

12. november 2009

Karina

øv, det er jo ikke post DK de kommer jo om aftenen, de eneste jeg kan komme i tanke om til levering er UPS og dlh (mener jeg de hedder) - der er mærkeligt at de ikke smidder en seddel med de har været der og hvem de bruger står ikke på trackingen......

Anmeld Svar

12. november 2009

Winnie

Kunne det være GLS? De kom her med vare min søn havde bestil fra Tyskland eller Holland og de kom om dagen.

Anmeld Svar

12. november 2009

Karina

Jeg kunne jo lige forsøge ringe til de 2 steder i Aalborg i morgen - er jo utålmodig  (og ikke mindst pengene er trukket)

Anmeld Svar

12. november 2009

Helle30

Jeg kan bare huske, det var et firma, jeg ikke har hørt om før (dét der stod på fragtbilen). Men der må da stå et firmanavn på den seddel, du har? Hvad hvis du aldrig er hjemme? Hvad gør man så?

- Helle - synes det er lidt mærkeligt

Anmeld Svar

12. november 2009

Karina

http://www.interlinkexpress.com/ - det er her til linket på tracking mailen og der står nedenstående derpå 

10 Nov 2009  17:50  Alborg  Recipient Absent on Second Delivery Attempt   
10 Nov 2009  12:07  Alborg  Unable to Deliver, Recipient Absent   
10 Nov 2009  06:05  Alborg  Out for Delivery   
10 Nov 2009  05:04  Alborg  Confirmed at Depot   
09 Nov 2009  23:37  Kolding  International Hub - In Transit   
07 Nov 2009  04:29  Birmingham  International Hub - In Transit   
07 Nov 2009  02:39  Hub 3  Forwarded to Kolding - Exports   
07 Nov 2009  02:29  Hub 3  Confirmed at Hub   
07 Nov 2009  01:06  Hub 1  Confirmed at Hub   
06 Nov 2009  09:00  London South East  Customer data received 

Anmeld Svar

13. november 2009

Karina

mysteriet er opklaret - det er DHL. Kontaktede dem i dag, og den er forsøgt leveret men de havde glemt at smide en seddel i postkassen. De leverer fra 9-16, så man skal hvis man ikke er hjemme i det tidspunkt nok overveje om der skal anden leveringsadresse på.

Nå det var bare en info....... så glæder jeg mig til på mandag så jeg kan komme til at eksperimentere med kager

Anmeld Svar

13. november 2009

mariamiss6

Profilbillede for mariamiss6
Plus
Foto
0
Jeg er FOR baby.dk OG Staff :D
Karina skriver:

mysteriet er opklaret - det er DHL. Kontaktede dem i dag, og den er forsøgt leveret men de havde glemt at smide en seddel i postkassen. De leverer fra 9-16, så man skal hvis man ikke er hjemme i det tidspunkt nok overveje om der skal anden leveringsadresse på.

Nå det var bare en info....... så glæder jeg mig til på mandag så jeg kan komme til at eksperimentere med kager

Jeg synes altså det var en hvid kassevogn der kom med mine varer, og jeg mener der stod noget med avis???? på den. 

Anmeld Svar

13. november 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Jeg synes altså det var en hvid kassevogn der kom med mine varer, og jeg mener der stod noget med avis???? på den. 

LOL ejh sorry må liiiige komme med en kommentar mht firmaet Avis...

På min tidligere arbejdsplads (skizefrene misbrugere) var der en mand der havde tattoveret Avis logoet på armen...  Han syntes deres logo var meeega monster sejt!!

Anmeld Svar

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.