Søger! Natdragter og heldragter str 56

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

272 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Er der nogen der har til salg? Vil helst købe nogle stykker samlet, ellers er det for dumt med porto. Skal være fra røgfrit hjem og til dreng  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. august

asphodel

Profilbillede for asphodel

Jeg har muligvis nogle - skal dog lige tjekke i gemmerne i kælderen. 

Anmeld Citér

13. august

asphodel

Alt vores babytøj i de små størrelser er pt i en pose hos mine forældre. Min mor siger at der er en del i de små størrelser, men jeg kan ikke helt præcist huske hvad vi har. Når hun får tid vil hun sende et billede af hvad det er. Så kan du se, om noget af det kan bruges. 

Anmeld Citér

13. august

Anonymor

asphodel skriver:

Alt vores babytøj i de små størrelser er pt i en pose hos mine forældre. Min mor siger at der er en del i de små størrelser, men jeg kan ikke helt præcist huske hvad vi har. Når hun får tid vil hun sende et billede af hvad det er. Så kan du se, om noget af det kan bruges. 

Det var sødt af dig! MEn det er altså ikke noget du behøver gøre så meget besvær ud af, det ville jeg være ked af Jeg mangler ikke så voldsomt mange af dem, bare lidt!

Anmeld Citér

13. august

asphodel

Anonymor skriver:

Det var sødt af dig! MEn det er altså ikke noget du behøver gøre så meget besvær ud af, det ville jeg være ked af Jeg mangler ikke så voldsomt mange af dem, bare lidt!

Det er ikke et problem. Bedre at tøjet bliver brugt end sidder i en plastikpose. 

Min mor har sendt følgende billeder (noget af tøjet er nok lidt for piget). Hun skrev ikke hvilke størrelser de forskellige har, men vi skal besøge dem næste weekend, så kan jeg kigge selv og eventuelt tage dem med.

Hvor i landet bor du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. august

Anonymor

asphodel skriver:

Det er ikke et problem. Bedre at tøjet bliver brugt end sidder i en plastikpose. 

Min mor har sendt følgende billeder (noget af tøjet er nok lidt for piget). Hun skrev ikke hvilke størrelser de forskellige har, men vi skal besøge dem næste weekend, så kan jeg kigge selv og eventuelt tage dem med.

Hvor i landet bor du?

Hvor er du sød! Der er helt sikkert noget af det vi er interesseret i, hvis det er den rigtige størrelse  bor i en by uden for Århus  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.